///FredriK.S Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Nei, får det 3 August, men vet jeg kommer inn på TIP da
JonasD Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 Blir seende slik ut da, nesten. Tenkte på å få lakkert de bokstavene "BMW" i svart, istedet for å slipe
ahj Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Nei, får det 3 August, men vet jeg kommer inn på TIP da Det var sent! Øvelseskjører med E60 ikke værst.
JonasD Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 Blir bestilt 2x bremseskiver bak 2x klosser og klips til det dekselet som ligger mellom rattet og pedalene fra Koed denne uka
JonasD Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Joda, men må få tak i nye lister på frontfanger og bakfanger, er noen sår osv Noen som vet hvor jeg får kjøpt det?
JonasD Skrevet August 9, 2009 Forfatter Skrevet August 9, 2009 Da har jeg bestilt 2 bremseskiver bak, klosser foran og bak, litt luube Og nye skruer til dekselet under rattet!
JonasD Skrevet August 14, 2009 Forfatter Skrevet August 14, 2009 Da har jeg bestilt 2 bremseskiver bak, klosser foran og bak, litt luube Og nye skruer til dekselet under rattet! Og da var dette kommet! Bestilte søndag og kom idag Har også kjøpt og montert ny cd spiller
JonasD Skrevet August 19, 2009 Forfatter Skrevet August 19, 2009 Takk for det Har endelig fått tatt oljeskift på bilen, må si at oljefilteret var et helv.. å få av når bilen er jekket opp på en side! Måtte vaske bilen etterpå og skylle vekk all olja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå