JonasD Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 Fikk jo selvsagt feilsendt pakke IGJEN. Blir irritert av slikt.. Men ellers så ser det ut som grenrøret blir ferdig til i morra.
ahj Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 Har du fått prøvd Metal Polishen ennå? Hvis nei, her er noen stemmnings bilder Før polish Etter polish
JonasD Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 Om jeg har prøvd det ja? Har demontert stabstaget og polert det opp, har testa det ut på kortholderen min og det ble speil effekt som de sa Bra produkt!
JonasD Skrevet April 22, 2010 Forfatter Skrevet April 22, 2010 Litt nye bilder, første gangen bilen ser sola på 7 måneder! Fortsatt 7 måneder siden den var vasket og polert
JonasD Skrevet April 23, 2010 Forfatter Skrevet April 23, 2010 Pakka fra Meguiars har ikke kommet enda, men har også kjøpt inn: Meguiars NXT Generation Car Wash Meguiars Gold Class Trim Detailer
Martin-D Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Fortsatt like rød og nyydelig Jonas Har du fikset noe lekkasje i taket ditt du? Evt byttet pakninger der før? Sliter litt med at det lekker fra min i topp front og litt på sidene
JonasD Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Joda, skinner bra, skal uansett gi den en skikkelig vårpuss før treff Har gått over taket med impregnering så lekker ikke der, kun fra noen dårlige pakninger ved et vindu, men der lekker det kun ved bruk av høytrykkspyler Ellers så monterte jeg grenrøret i dag. Om det ble lydforskjell vet jeg ikke da jeg har starta den med kun frontrøra montert i det siste Prøvde å lufte kjølesystemet også, MEN motoren begynner å koke etter et par minutter og spytter ut damp fra lufteskruen på termostaten og lufteskruen fra radiatoren!? Hva som er feilen? Diffbremsen funka
Larsinnj Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Sannsyneligvis ikke luftet bra nokk. Er vanskelig å bli kvitt all lufta fra disse. Sett den i bratt oppoverbakke. Da er du vertfall sikra at lufteskruven er høyeste punkt på systemet. Ellers er det bare å stå å lufte lenge. Kan komme bare vann i lange tider, så plutselig kommer enda en luftboble. Hvis den har koka noen ganger kan jo selvfølgelig toppakninga di ha røket. Og toppen kan ha blitt skeiv. Er mye muligheter til ting som kan gå galt.
JonasD Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 Nei, den er ikke ferdig luftet enda. Men er mest sannsynlig ei stor boble som har gjemt seg i systemet, det at den koker og damper er vel at jeg ikke har fått utt all lufta
bergeee Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 ja at det kommer damp gjør ikke noe. bare luft lenge. skru den ned. ta en liten kjøre tur. luft litt til og så fortsetter du sånn litt:)
JonasD Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 bergeee skrev: ja at det kommer damp gjør ikke noe. bare luft lenge. skru den ned. ta en liten kjøre tur. luft litt til og så fortsetter du sånn litt:) Har fiksa alt Ready to roll
JonasD Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 Forresten så fikk jeg vasket bilen i går, brukte Meguiars sin NXT Car Wash. Gikk tilslutt over med Meguiars Gold Class Trim Detailer, på alle lister, grill, nyrer, motorrom, under panser og forsåvidt på alle plast og gummi detailer på bilen, funka meget bra! Bilen skal ned på bilpleien i dag og skal shines Nye bilder kommer!
JonasD Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 Hjemme fra treff.. Fikk jo kjørt bilen litt, vet nå at jeg må skifte begge hjullager bak, men ellers så var diffen et stort løft på kjøreegenskapen på bilen, drar godt nå og grenrøret lager godlyd
JonasD Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 Litt bilder fra helga.. Gikk over med MG Glass Cleaner, på vindu og lykter. Gold Class Trim Detailer på lister MG Polish MG Carnuaba Voks MG Hyper Dressing på interiør ++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå