JonasD Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Må jo ha trua, Jonas.. Du fullfører jo som regel det du har planer om også, så det er braaa Klar til GS-treffet da regner jeg med Ja, må få til dette! Spørs om jeg er klar, drar til New York på tirsdag og kommer ikke tilbake før sent i April, så er det jo russetid Men skal bestille adaptere snart nå, så da blir det fortgang i prosjektet. Men om jeg har skilter til treffet er usikkert enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Såpass ja.. Det blir vel stas å dra over dammen Skilter leier du da bare? Det er vel det minste problemet Får komme å hente blåmann da hvis ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Null stress å leie, men begynner å bli lei prøveskilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Da var lærlingplass i boks også! Overtar plassen din, Larsinnj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Fikk melding fra lakkereren om at sentrene er ferdig nå. Så da drar jeg å henter de i kveld! Mulig det blir en teaser på felgene i kveld også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Oh yeah, det vil se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Pent ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Se der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 nice dette blir knall på rød e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 *liker* *liker* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Blir nok bra når du får på de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Smooth Blir bra dette altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Fornøyd med resultatet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå