hylle Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Kjøpte du plastikkrakketten i stavanger? går en helt kliss lik der. med samme hjula og alt. men den har 328 m50 maskin tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Kjøpte du plastikkrakketten i stavanger? går en helt kliss lik der. med samme hjula og alt. men den har 328 m50 maskin tror jeg. Nei, denne kjøpte jeg en kilometer unna hvor jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Datt litt av lasset her no... Har du to røde E30 cab no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Haha! Jævlig forvirrende ja, men har solgt den bilen på side 1, fortsetter med den plastikkraketten, gjenstår EU kontroll, nye felger og litt smått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Kom på at jeg har et sett uvanlige MK Motorsport felger til E30 i 16". Tenker jeg prøver disse på cabben med noen spacere.. Tror ikke det blir så værst! Ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Pene biler Jonas, blir bra den nye der. Hvorfor selge den første for så å kjøpe en helt lik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Den første byttet jeg i en VAG faktisk.. Men kjøpte den originale 325'en mens jeg hadde den andre caben skjønner du. Den hadde stått lagret og ubrukt i flere år, så fikk den til grei pris, måtte bare slå til. Hadde vel ikke sagt nei til en org 325i cab, med, skinninteriør, klima, cruisekontroll osv du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Hehe, jeg hadde vel ikke det. Fikk litt lyst på E30 selv nå merker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Det skjer ting enda, er ikke helt på latsiden. Har bytta de oransje blinklysa til sotede, demontert riegerskjørta. Skal pusse ned og lakkere kanalen (sideskjørta skal IKKE monteres igjen) Vasket, polert og behandlet skinninteriøret. Slike hvite tinger kommer på bilen denne uka, torsdag drar jeg ivei og henter nye felger, blir spennende å se hvordan bilen blir. Blir mye bilder til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiA Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Det skjer ting enda, er ikke helt på latsiden. Har bytta de oransje blinklysa til sotede, demontert riegerskjørta. Skal pusse ned og lakkere kanalen (sideskjørta skal IKKE monteres igjen)Vasket, polert og behandlet skinninteriøret. Slike hvite tinger kommer på bilen denne uka, torsdag drar jeg ivei og henter nye felger, blir spennende å se hvordan bilen blir. Blir mye bilder til helga! [ Bilde ] Åssen gikk det med disse "hvite tingene"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Som DU vet så godtok ikke BT dokumentasjonspapirene jeg hadde skaffet fra GS, så da ble alt snudd på hodet. Gikk lei av caben og solgte den videre. Kjører nå rundt i en hiroshima knallert og er meget fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 pics! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Noen som kjenner igjen bilen? Den har stått på jobb i over en uke nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 se på den a ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Nammen, se der ja! Artig å se den igjen Kjører rundt i denne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå