Gå til innhold

JonasD's E30 cabs.

JonasD
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpte du plastikkrakketten i stavanger? går en helt kliss lik der. med samme hjula og alt.

men den har 328 m50 maskin tror jeg.

Nei, denne kjøpte jeg en kilometer unna hvor jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jævlig forvirrende ja, men har solgt den bilen på side 1, fortsetter med den plastikkraketten, gjenstår EU kontroll, nye felger og litt smått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg har et sett uvanlige MK Motorsport felger til E30 i 16". Tenker jeg prøver disse på cabben med noen spacere.. Tror ikke det blir så værst!

Ser slik ut:

hthc1f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første byttet jeg i en VAG faktisk.. Men kjøpte den originale 325'en mens jeg hadde den andre caben skjønner du. Den hadde stått lagret og ubrukt i flere år, så fikk den til grei pris, måtte bare slå til. Hadde vel ikke sagt nei til en org 325i cab, med, skinninteriør, klima, cruisekontroll osv du vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det skjer ting enda, er ikke helt på latsiden. Har bytta de oransje blinklysa til sotede, demontert riegerskjørta. Skal pusse ned og lakkere kanalen (sideskjørta skal IKKE monteres igjen)

Vasket, polert og behandlet skinninteriøret. Slike hvite tinger kommer på bilen denne uka, torsdag drar jeg ivei og henter nye felger, blir spennende å se hvordan bilen blir. :) Blir mye bilder til helga!

9uypu9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Det skjer ting enda, er ikke helt på latsiden. Har bytta de oransje blinklysa til sotede, demontert riegerskjørta. Skal pusse ned og lakkere kanalen (sideskjørta skal IKKE monteres igjen)

Vasket, polert og behandlet skinninteriøret. Slike hvite tinger kommer på bilen denne uka, torsdag drar jeg ivei og henter nye felger, blir spennende å se hvordan bilen blir. :) Blir mye bilder til helga!

[ Bilde ]

Åssen gikk det med disse "hvite tingene"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som DU vet så godtok ikke BT dokumentasjonspapirene jeg hadde skaffet fra GS, så da ble alt snudd på hodet. Gikk lei av caben og solgte den videre. Kjører nå rundt i en hiroshima knallert og er meget fornøyd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...