Gå til innhold

Norges feteste bil er kåret

316
 Share

Anbefalte innlegg

hmm, for å gi min personlige mening, så tviler jeg på at noen BMW kan konkurere med en slik mustang.. selv om jeg forguder bmw..

det er vel fordi nostalgiverdien på mustangen er superb... de kan nok bygge bedre og sprekere biler, men får aldri den samme statusen som forden uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om man kun tenker verdi så tviler jeg på at Mustangen vil få like høy verdi som Foreksempel en BMW 3.0 CSL Batmobile :)

joa, men den er vel ikke så godt kjent da ;-) når du sier ford, så tenker folk enten sierra, eller mustang... sier du bmw, sier de pakkisbil, eller m3/m5 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eieren av skylinen hadde endel bmwer før i tiden ja, e36 cab og coupe tror jeg, det var på den tiden de var nye da. Han er en kompis av en i familien min, besøkte han faktisk forrige helg, da hadde han en e60 m5 stående i garasjen, meget nice!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja... Husker blant annet en sølvgrå cab med en scorpion el noe på panseret.. Vant vel en del priser tror jeg også..

Sist jeg kjørte forbi garasjen der stod skylinen i en carport og en relativt anonym S-klasse utenfor..

Kan jo spekulere i hvor pengene kommer fra :roll::lol:

Satt i grunn å venta på den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja... Husker blant annet en sølvgrå cab med en scorpion el noe på panseret.. Vant vel en del priser tror jeg også..

Sist jeg kjørte forbi garasjen der stod skylinen i en carport og en relativt anonym S-klasse utenfor..

Kan jo spekulere i hvor pengene kommer fra :roll::lol:

Satt i grunn å venta på den :wink:

du er vel ikke den eneste :-P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kjente profiler som har litt "alternative" måter å tjene penger på. Bare se på Hafsengen...

hehe... både og... han gikk ut av "veikjøretøy" fordi det var for mye slikt i det miljøet...!! hele "veikjøretøy" konseptet drives nettopp av det... men det får jo ikke publikum vite noe om ;-)

Glad

Astronaut

Trasket

Ekkelt

Bortover

Iført

Lintøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere BMW'er eid av han som eier den Skylinen blir jevnlig hengt ut her på forumet som lite fine.. Skylinen var etter min mening et stort skritt i riktig retning i forhold til de!

Hvordan han tjener penger til de er vel også en relativt kjent sak?

Lar meg ikke akkurat fasinere veldig av den Mustangen, men fine felger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...