milhouse Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Definitivt en råflott bil, men det er jo en stor skam at bilen allerede har tapt seg 600-700 000kr på ett år.. Det er jo ikke ett år den er nesten 1,5 år og den har bare tapt seg 820 000.... Ny pris er 2 120 000. Det er ikke like moro når denne står ved siden av pulten noe den faktisk gjorde i forrige uke! Fikk kjørt m6 for noen uker siden. m5 og m6 er biler man må behandle med respekt, det går rett og lett brutalt.
Z1 Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Denne har hatt en solid skade da den fikk sladd i vekerøvn og holdt på og lande på drammensveien. Men er bra igjen nå også har den jo ny front.
milhouse Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Denne har hatt en solid skade da den fikk sladd i vekerøvn og holdt på og lande på drammensveien. Men er bra igjen nå også har den jo ny front. Solig og solid fru blom. Er jo en helt ny bil!
Morbus Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Denne har hatt en solid skade da den fikk sladd i vekerøvn og holdt på og lande på drammensveien. Men er bra igjen nå også har den jo ny front. Solig og solid fru blom. Er jo en helt ny bil! Nye biler krasjer da like ofte som eldre biler.
Saltkjelen Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Definitivt en råflott bil, men det er jo en stor skam at bilen allerede har tapt seg 600-700 000kr på ett år.. Det er jo ikke ett år den er nesten 1,5 år og den har bare tapt seg 820 000.... Ny pris er 2 120 000.. Det hjalp ikke akkurat at den var litt eldre og har tapt seg nesten èn million kroner.. Tittet forøvrig på M5'en når jeg var hos deg sist, pen bil, det er det ingen tvil om - men jeg tror for å være helt ærlig at jeg heller hadde kjøpt en F01 740i/750i..
milhouse Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Denne har hatt en solid skade da den fikk sladd i vekerøvn og holdt på og lande på drammensveien. Men er bra igjen nå også har den jo ny front. Solig og solid fru blom. Er jo en helt ny bil! Nye biler krasjer da like ofte som eldre biler. hehe, nei det gjør de vel ikke!! Jeg vet veldig godt hvem lakkerern og oppretter av bilen er. Dette i kombinasjon med at jeg er en av selgerne som skal selge den gjør at jeg vet hva som er byttet på den etter uhellet. Derfor mente jeg at det var en ny bil, dvs mange nye deler. Ser at den kunne missforståes. @saltkjelen: Jeg hadde heller tatt m5!! Lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå