///FredriK.S Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Da er dette noe for deg! http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 drømmebil. må nok vente 10 år før den er overkommelig. kan ikke klage på den jeg har nå heller men den nye er uber rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Definitivt en råflott bil, men det er jo en stor skam at bilen allerede har tapt seg 600-700 000kr på ett år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Definitivt en råflott bil, men det er jo en stor skam at bilen allerede har tapt seg 600-700 000kr på ett år.. Helt håpløst, men på den annen side er det jo ikke du som har tapt alle disse pengene... man må se det fra den positive siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 nice.... når den koster under millen skal jeg kjøpe meg en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Definitivt en råflott bil, men det er jo en stor skam at bilen allerede har tapt seg 600-700 000kr på ett år.. Helt håpløst, men på den annen side er det jo ikke du som har tapt alle disse pengene... man må se det fra den positive siden... Hehe, du har utvilsomt et godt poeng.. Men dette beviser jo bare hvor stort tap det er jo dyrere bilen er.. Håpløst.. Konklusjonen bør derfor være - har du to millioner kroner på konto til overs, bruk pengene på invistering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Det er vel snart på tide å oppgradere fra E34 M5 til E61 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Lappen hadde sitti løst i noe sånt. Syns det er et fantastisk konsept jeg. Hva er vel ikke mer moro enn å kunne kjøre fletta av nesten alt med familiebilen? Helt utrolig at ikke BMW lagde E39 M5 Touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Lappen hadde sitti løst i noe sånt. Syns det er et fantastisk konsept jeg. Hva er vel ikke mer moro enn å kunne kjøre fletta av nesten alt med familiebilen? Helt utrolig at ikke BMW lagde E39 M5 Touring! +1!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 LÆHÆHÆKKERTH!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Næææææ... ville heller hatt den i orange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Definitivt en råflott bil, men det er jo en stor skam at bilen allerede har tapt seg 600-700 000kr på ett år.. Det var det første jeg også reagerte på når jeg så annonsen . Men det gjelder vel alle slike spes. utgaver og 7-serien, lider av et voldsomt tap. Men fy flate for en drømmevogn, og enig med Gunnar ang. E39 Touring & M5... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Helt utrolig at ikke BMW lagde E39 M5 Touring! Det har dem gjort, men det er vel snakk om kun 1 stk (eller var det 2), til en av sjefene i BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Skulle likt å sett E39 touring i M5 Men den E61 er jo bare rå. skulle droppet huset å kjøpt meg en slik heller Edit : http://www.audizine.com/forum/showthread.php?p=2327598 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Næææææ... ville heller hatt den i orange. Ja, men 20.000,- i foliering har du vel råd til om du skulle komme til å kjøpe en svart en og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå