Gå til innhold

Min bil--> 03 BMW X5 3,0 dA E-53

Chris A
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror faktisk hellakkering og nye eksostupper kunne gjort seg. meget pen bil! far har helt lik bare med 20 " 4.6 is felger da hans 19 y-eiker ble stjålet. og med en 3.0 bensin motor , må si denne går også veldig bra. den har gått langt så mange deler byttes ut.

mhv jesper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg den til sommeren, noe jeg bare regner med. Skal den ha nye felger. Lakkere helt ned er vet jeg ikke, selv om det ser tøfft ut.

Da står heller eksosstusser og nye felger øverst på lista.

4,6 IS vil jeg bare tro går godt!!

Bilen her har utrolig historikk. alt er dokumentert inkl. kvitteringer fra den kom til norge. fra. km. ca. 40.000. tidligere eier i tyskland var et apotek. minste lille ting inn på verksted. Det er vel den BMW'en jeg er mest fornøyd med, etter et 20 talls andre. E36,e46,E91,E39,E34,E60.

DR.S firma i tønsberg som har hatt denne som firma bil før. gått i trondheim, så og si kun langkjøring på vidda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

far har ikke hatt mange bmwer før , men vi prøvde kjørte volvo xc90 osv før vi kjøpe denne og denne er det mye mer komfort i enn de andre store SUVene. Er den beste bilen vi har hatt noen gang. Det er en stor fordel og ha en X5 hvis man har hytte på fjellet , har merket det fler ganger når det har kommer 20 cm ny snø og X5 en bare kjører lett igjennom alt snøen uten problemer. det er skikkelig bil det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det samme selv, bratt svinge vei, masse snø. Den spinner ikke en gang. Minner meg litt om en tanks:-)

Tryggeste bilen jeg har hatt!

eneste man bør ha i bakhodet er at, bilen skal stoppes i blandt! Da den er 2,2 tonn tung, er det mye masse som skal stoppes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste man bør ha i bakhodet er at, bilen skal stoppes i blandt! Da den er 2,2 tonn tung, er det mye masse som skal stoppes.

Det er sant.. Jeg har 255 piggdekk, å den drar seg frem dit den vil.. Det er en annen sak å stopppe...

En kan bli litt blindet av de gode egenskapene slik en glemmer seg å har litt for stor fart før en må slakke ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Det stemmer, jela! Gikk fort:-) 2 dager.. Blandede følelser!

Oi, steike.. Skal vi gratulere eller kondolere? Godt salget gikk så fint som det gjorde.. Kremt kremt.. Er ikke på tide å komme seg tilbake til E60/E61 familien da? hint hint.. ;)_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, jela! Gikk fort:-) 2 dager.. Blandede følelser!

Oi, steike.. Skal vi gratulere eller kondolere? Godt salget gikk så fint som det gjorde.. Kremt kremt.. Er ikke på tide å komme seg tilbake til E60/E61 familien da? hint hint.. ;)_

Ja, sitter igjen med litt blandede følelser! Det er nok E61 som frister litt for mye! 530 DAT er høyt på lista. Vurderte X5 facelift men den blir litt for dyr. salget av denne gikk fortere en jeg trodde, vært utrolig bra respons på annonses. Som alltid med meg var dette impuls og :-)

At den gikk så fort, har vel med at den så litt annerledes ut og med god historikk!

Får seg i hvertfall en god bil kjøperen! Fin tid å selge disse bilene på nå!

Er nå man trenger 4x4 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...