ekvals Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Flott bil Chris.Viktig å modde litt for å få bilen slik en liker den best selv. Jobber du i offshore.? Hei Erlend, Var på DP kurs i lag med deg. Broren til JE. Uten tvil kjekt å modde, selv om det tar litt av innimellom. Har den inne nå for lakkering av noen bulker. Stemmer det ja.. Som du sier kan de ta litt av med moddingen... Men artig å få en bil med litt særpreg som ser bra ut.. Du såg vel min så vidt, 2001 mod. Jeg hadde hærverk på bilen min etter det og fikk oppgjennlakket hele kjerra.. Jeg lakket likegodt sort helt ned og er veldi fornøyd med resultet. Ellers installerte vi de lyktene du har på en X5 til en kompis, og jeg ble imponert over forskjellen. Han hadde org lykter uten xenon med oransje blinkere. Bilen ser mye nyere ut me de lyktene. Jeg har satt i ccfl ringer på org lyktene mine. Tok ut vaflene for å få clean looken, er veldig fornøyd med resultatet der og. Har ballster til å putte xenon i langlysene, venter på pærer. Har også bestilt xenon til tåkelysene. Satt i dice ipod kit til steroen. Black carbon emblem fremme og bake, spacere til bakdekkene. Jeg har satt på stigbrett. etc. En finner stadig noe nytt som ser bra ut. Men det er viktig å unngå modder som ser takky ut. Det neste på programmet er noen større felger til sommerdekkene 20", gjerne med stag oppsett som du. 255 fr og 285 bake. Evetnuelt 275 fr og 315 bake. En stealth sub i bagasjerommet, lurer på led baklykter, men litt usikker på om de er verdt det. Det kan kanskje du gi tilbakemelding på Chris.? Kan også stille meg bak det du sier om kjørekomforten. Jeg tror det blir vanskelig å skifte til annen bil senere.. Da må den i tilfelle tilby noe av det samme som X5, og det skal litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Har følgt med litt på X5 world, ser du har lagt ut en del om bilen din dær. Kjedelig med hærverk. Noen som har vært misunnelige på deg, hehe. Så og at du hadde vært uheldig med smelting av glass på den ene lykta. Det var derfor jeg ikke orka og begynne med det, da lykta er limt. Jeg er godt fornøyd med lyktene både fremme og bak, Led og klarglass bak anbefales. Syns det blir en del bedre med disse montert! Fremme Så flytter man bare ORg. xenon over passer perfekt. Har M-Tec 4300k kit i langlysene. Så det er som en vegg med daglys:-) Helt enig med tanke på å sette på for mye stasj, syns disse bilene er tøffest nøytral og brutale. Føler egentlig at jeg har gjort det meste, kunne og tenkt meg å lakke helt ned og sette på effektanlegg bak. Jeg har original DSP, meget fornøyd med lyden i dette anlegget. Så det forblir slik, ettermonterte DVD og tatt bort TV sperre slik at skjermen fremme kan vise og sende film etc. Carbon merker er og montert, syns dette er en liten pen detalj:-) HAr du titan Grill? Det er og noe jeg syns gjorde seg mye. Når det gjelder sommerdekk, jeg har sett flere sammensetninger av 20" noe pene og noen mindre pene. Jeg personlig liker dem orignale Y (19") eikene meget godt. God kjørekomfort og nadda sporing med dem dekka som står på. Huska bilen, rett farge kombo. Med stor bensiner. Jeg er veldig fornøyd med bilen. Både kjøremessig og utseende messig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 SOm flere allerede har sagt. Nydelig bil. Men ville som Dr-s også nevnte, fått på en lys sotefilm på fremrutene. Og skulle eg handlet en 2003 X5 ville 09 LED baklykter blitt det første eg handlet. Men du har jo led lys, bare en litt annen type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 SOm flere allerede har sagt. Nydelig bil. Men ville som Dr-s også nevnte, fått på en lys sotefilm på fremrutene. Og skulle eg handlet en 2003 X5 ville 09 LED baklykter blitt det første eg handlet. Men du har jo led lys, bare en litt annen type. Takk for det, ArneR. Det med rutene blir sikkert etterhvert. Det må planlegges litt, da jeg bor et stykke unna nærmeste solfilmmontør. Må nesten gjøres skikkelig, har ikke lyst å prøve dette selv 09 lykter til X5 hvordan ser dem ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Det finnes vel ikke led lykter med 09 look til e53.. Jeg har sett gjenno en del baklykter og har aldri kommet over de. Da hadde jeg kjøpt de ganske kjapt. Du er oppdatert du da Chris. Du kan tenke deg trynet mitt når jeg oppdaget det med lykten.. Heldigvis fikk jeg erstatning til en billig penge, og fikk ordent det. Fant ut i ettertid at det var mer enn godt nok å bruke varmepistol for å åpne den. Org xenon lykter koster for øvrig 12 lapper på disse bilene.. Jeg lakket grillne i samme farge som resten av bilen. Det såg veldi bra ut siden alt er sort. Etter jeg satt på stigbrett ser jeg at en titan grill kanskje ville sett bedre ut. Vurderer den eller en chrome. Jeg har ikke dsp, så da blir det litt paff bass. Hadde jeg hatt dsp hadde jeg ikke giddet å satt i noe mer. Hvordan er det med soting.? Kan en tone fremrutene lovlig.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Du skulle så absolutt hatt deg skikkelig AE`s. Ellers ser den bra ut da Skikkelige? Jeg valgte lyktene som en kompromis, da det er lykter av bra kvalitet. Hella har vel ikke slike lykter til denne modellen. Tør ikke tenke på prisen på dem visst:-) Men enig med deg, kunne god ha vært CCFL lys i dem. Men det blev bra syns jeg. Lyktene kan være skikkelige det kan jeg tro på Men de ringene kunne de spart seg for Går det ikke ann å skifte de da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 For å si det sånn syns ikke dem er så værst! Bedre mid disse en ingen ringer! Pr dags dato tro jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Jeg stiller meg bak Chris å sier at AE på de lyktene ser bra ut. Det er litt annet å se de live tror jeg. Selv med ulik farge er det en fin kombinasjon sammen med xenon lysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Problemet med ringene er at det er LEDs spredt rundt inni der, så de lyser ujevnt. Ser ikke originalt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Problemet med ringene er at det er LEDs spredt rundt inni der, så de lyser ujevnt. Ser ikke originalt ut. Vil ikke dra den så langt å kalle dette et problem, Gunnar?, syns ikke dem lyser ujevnt. mulig dem er litt sterkere akkurat hvor pærene sitter men dette synes ikke mye spør du meg! Det er det ikke LED pærer, men halogen. Det er som ekvals sier ser annerledes ut live. Skal man ha original må man bygge om hele fronten til 2004. Tør ikke tenke på hva det koster. Har sett slike hvor det er LED rundt det er ikke pent i det hele tatt. Syns det blev bedre en slik det var jeg da. Får bilen igjen bra lakkering i morgen rekner jeg med. Skal poste nye bilder da, i litt mørkere omgivelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Det finnes vel ikke led lykter med 09 look til e53..Jeg har sett gjenno en del baklykter og har aldri kommet over de. Da hadde jeg kjøpt de ganske kjapt. Du er oppdatert du da Chris. Du kan tenke deg trynet mitt når jeg oppdaget det med lykten.. Heldigvis fikk jeg erstatning til en billig penge, og fikk ordent det. Fant ut i ettertid at det var mer enn godt nok å bruke varmepistol for å åpne den. Org xenon lykter koster for øvrig 12 lapper på disse bilene.. Jeg lakket grillne i samme farge som resten av bilen. Det såg veldi bra ut siden alt er sort. Etter jeg satt på stigbrett ser jeg at en titan grill kanskje ville sett bedre ut. Vurderer den eller en chrome. Jeg har ikke dsp, så da blir det litt paff bass. Hadde jeg hatt dsp hadde jeg ikke giddet å satt i noe mer. Hvordan er det med soting.? Kan en tone fremrutene lovlig.? Lovlig blir det vel aldri på papiret, men Dersom du toner dem forsiktig skal det vel litt til før dem sier noe:-) ta deg en tur til bilpleieren ut på moa. han fikser dette:-) På min er det klimakomfort rute fremme, så det er faktisk en del toning i den og. Kun siderutene mine fremme som ikke er noe på! Kunne tenkt meg det altså. Ja skal du ha org. hella koster dem flesk. Men det god optikk i lyktene! Bassen er meget bra i min, fin dynamik:-) Chrome og en orginal grill har jeg liggende. Har prøvd alle nå, likte Titan best. Mikrobryteren på bagasjeroms lokket gikk, må pinnade til å skifte hele den holder med skiltlys og greier:-) Bestilte likegodt den i Titan:-) Syns når bilen er så mørk, at det er noe som bryter! Og så er nyrene kjennetegnet (hjertet til BMW) Ja, syns jeg ser deg! Kan tenke meg at humøret datt ja! Kom vel noen bannord ja:-) Ja, tråler litt innom av og til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Flere bilder av Angel Eyes! Syns ikke det er så ujevnt Skal polere i helga dersom været tilsier det og jeg har fått meguiars produktene. Poster nye bilder etter dette. Lakk jobben var meget bra, så nå er irritasjons momentene borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Ser bra ut det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Ser bra ut det da Du må bare si det du, det var du som fikk meg til kjøpe nye lykter Ja jeg og syns det blev bra! Vi er alle ulike heldivis, men vi er gla i samme bilmerke da God helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Noen bilder etter lakkeringen! Har ikke fått Meguiars produkter enda, så polering er ikke gjort. Men det blir etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå