runstra Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 her følger bilde av X5 jeg eier nå. Herlig bil som jeg har gjort følgende med: Lakkbehandling, farget rutene,AC-Schnitzer pedalsett, titan grill, montet dobbelt sportseksos, samt `tunet` motor. Er på utkikk etter 20 elelr 22 toms hjul. Hadde sportsseter i min forrige og har komfortseter i denne. Savner litt sidestøtte men er mye mer fornøyd med at seteryggen kan vinkles. Denne var rett og slett sexy Hvilken dim er dekka du har nå? Ser fine ut dem da? 5 eikers? --------------------------- Takker:) Kjører med 255 f og 285 bak. Har i tillegg montert spacere etter dette bildet som gjør at det fyller ut rimelig bra. her et bilder bakfra også ++ .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 runstra, Flott bil! Vil ha en sånn jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 runstra, Flott bil! Vil ha en sånn jeg.. Bare å hive deg rundt, Gunnar Meget pen bil, men jeg redd den hadde blitt litt for dyr for meg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 runstra, Flott bil! Vil ha en sånn jeg.. takk for det, og ja jeg er veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Hvordan blir å ha ulik dekkdimensjon foran og bak med tanke på firehjulstrekken? Det er gjerne lik rullemotstand? Ellers, utrolig kul X5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Hvordan blir å ha ulik dekkdimensjon foran og bak med tanke på firehjulstrekken? Det er gjerne lik rullemotstand?Ellers, utrolig kul X5 Det er jo et standard oppsett fra BMW så jeg regner med det er ok! Mht. det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 runstra, SLIK skal X5 se ut Flott! Faceliften er virkelig smakfull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Hva var det helt konkret som ble endret i 2003? Var det da motoroppgraderingen på 3.0d fra 184 til 218hk også kom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Tror det er følgende: Ratt, motor til 218hk, gir, litt i front inkl. lykter, mulig det er mer? Men i mine øyne fornuftige oppgraderinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Hva var det helt konkret som ble endret i 2003?Var det da motoroppgraderingen på 3.0d fra 184 til 218hk også kom? Stemmer det Gunnar, også X-drive kom ifra 09.03, i tilegg til andre endringer, Mk4 kom vel også, muligheter for panorama soltak osv osv. 4.6Is, ble byttet ut til fordel for 4.8is og det kom andre farger, andre lys foran. Det jeg har blitt anbefalt av kjentfolk ifra bl.a motor technik, er at jeg ikke måtte finne på å kjøpe prefacelift pga betydelige problemer med disse. Faceliften ordnet endel opp i disse problemene. Komforten ble vel også noe bedre, E53 med sportsunderstell var noe nær beryktet for å ha dårlig komfort, Det er først og fremst det og plassen som er forandret i den nye X5'en. Men pr idag syns jeg faclift E53 er en rå bil, og jeg vurderer denne mot andre biler, E61 har liksom ikke like mye "personlighet" som en E53. ehaugsnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 MK IV er i 2003 og. Modellene forbedres år for år. Så en 2001 er ikke helt lik 2002, 2002 ikke helt lik 2003. Det er små endringer vær den 9 vært år. etter hva jeg har forstått. Samme som med andre BMW modeller forbedres bilene for hvert år som går. Men det er ikke før faceliften kommer vi som kunde ser eller hører om opgraderingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Joda, bilene endres kontinuerlig de, men det er stort sett alltid bare små endringer utenom facelift. Det er da de betydelige endringene kommer. Jeg har også inntrykk av at det lønner seg å legge noen kroner ekstra på bordet og kjøpe en faceliftutgave om man først skal kjøpe en X5. Men det var ingen karosseriendringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Joda, bilene endres kontinuerlig de, men det er stort sett alltid bare små endringer utenom facelift. Det er da de betydelige endringene kommer.Jeg har også inntrykk av at det lønner seg å legge noen kroner ekstra på bordet og kjøpe en faceliftutgave om man først skal kjøpe en X5. Men det var ingen karosseriendringer? Største endringer er i form av lyktene foran Gunnar, som du ser har den Sølv 03 modellen omtrent samme lykter som prefacelift av E46, faceliften til E46 ligner forsåvidt endel på facelift lyktene til E46, da også Corona ringene kom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Joda, bilene endres kontinuerlig de, men det er stort sett alltid bare små endringer utenom facelift. Det er da de betydelige endringene kommer.Jeg har også inntrykk av at det lønner seg å legge noen kroner ekstra på bordet og kjøpe en faceliftutgave om man først skal kjøpe en X5. Men det var ingen karosseriendringer? Bedre og kjøpe facelift gjelder stort sett alle BMW'er. Så har man dem ekstra kronene som gunnar sier, er det ikke til å stusse på. Det er jo ikke før dem betydelige endringene kommer vi ser og hører om dem, uansett er det lommeboken som bestemmer. For min del, hadde dette utgjort ca.120.000 +++ skulle jeg ha kjøpt meg facelift med kurrant km, riktig farge og alt utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 For min del, hadde dette utgjort ca.120.000 +++ skulle jeg ha kjøpt meg facelift med kurrant km, riktig farge og alt utstyr. Trodde det var facelift du hadde kjøpt deg jeg, det står jo det i profilen din ('03), og såvidt jeg kan se er bilen din produsert 11/02, ergo skal den ha 2003-spec fra BMW.. så da skulle den vel vært facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå