Chris A Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 facelift. er 09/03. altså 2004 oppover. Jobber du hos BMW, siden du går inn på databasen med skiltnummer? er vel ikke helt lovlig uten kundens samtykke? Å ja, denne har 2003 spec fra BMW men ikke 2004 som er facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Har ikke anne erfaring med E53 at en jeg kjenner har kjøpt en 4.8I nylig, og er håp om å få prøve den en tur en dag! Utrolig grom lyd når høyre pedal går i gulvet, men hadde alle kjørt en slik hadde ikke jordens oljereserver vart mange årene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 facelift. er 09/03. altså 2004 oppover. Aha, så faceliften er 04-modell. Da er det jo litt å legge mellom opp fra 03. Jobber du hos BMW, siden du går inn på databasen med skiltnummer? er vel ikke helt lovlig uten kundens samtykke? Jobber ikke hos BMW nei. BMW lager ikke militære kjøretøyer, så i jobbsammenheng har jeg aldri vært borti de. Produksjonsmåned finner du i ETK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Ja prisenforskjellen er ganske stor. Du har jo hatt litt research da, for å finne ut produktsjons mnd. på min da Så min er 03 modell altså siste modell før facelift utgaven som kom i 09/2003 Som er 2004 modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Ja prisenforskjellen er ganske stor. Du har jo hatt litt research da, for å finne ut produktsjons mnd. på min da Så min er 03 modell altså siste modell før facelift utgaven som kom i 09/2003 Som er 2004 modeller. --- Det er nok en 2003 mod dvs før vesentlige endringer og facelift. Men ikke fortvil jeg hadde som tidligere nevnt en 2003 mod før og det er den mest problemfrie bilen jeg har hatt etter 2,5 års eie. langt mellom serviceintervaller og det eneste jeg skiftet var viftmotstanden. Min hadde gått ca 90.000 km når jeg solgte den. ved salg ble det tatt NAF test uten en eneste anmerkning. Bra at du har bestilt service på aut.kasse, dette forebygger helt klart evnt problemer. Forresten ikke rart at mange får problemer heller da jeg stadig observerer folk som ved parkering etc river gearspaken ut og inn av D og R før den stopper. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Var vel også nye titannyrer på faceliften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Ja prisenforskjellen er ganske stor. Du har jo hatt litt research da, for å finne ut produktsjons mnd. på min da Så min er 03 modell altså siste modell før facelift utgaven som kom i 09/2003 Som er 2004 modeller. --- Det er nok en 2003 mod dvs før vesentlige endringer og facelift. Men ikke fortvil jeg hadde som tidligere nevnt en 2003 mod før og det er den mest problemfrie bilen jeg har hatt etter 2,5 års eie. langt mellom serviceintervaller og det eneste jeg skiftet var viftmotstanden. Min hadde gått ca 90.000 km når jeg solgte den. ved salg ble det tatt NAF test uten en eneste anmerkning. Bra at du har bestilt service på aut.kasse, dette forebygger helt klart evnt problemer. Forresten ikke rart at mange får problemer heller da jeg stadig observerer folk som ved parkering etc river gearspaken ut og inn av D og R før den stopper. Lykke til:) Ja, nei jeg er ikke urolig for det. Bilen er meget godt oppfølgt. Den leveres komplett service historikk. Alle servicer Fulgt hos BMW. Tok NAF kjøpstest forrige uke, å den såg meget bra ut. Automat servicen tok jeg i grunnen for min egendel. Jeg kjører og IF superkasko på bilen, så skulle det skje noe med motor,driverk,gir eller elekronikk. Så er jeg dekket. Det blir sikkert bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Hvilken pris snakker en om med superkasko... og hvor gammel kan bilen være..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Hvilken pris snakker en om med superkasko... og hvor gammel kan bilen være..? Ca. 10 lapper med super kasko. ca. 3300 i tillegg for superkaskoen. Da er jeg if fordel pluss. bare bilen alene koster vel ca. 14.000 -15.000 Super kaskoen har ingen begrensning på alder. Den blir bare dyrere etterhvert som bilen blir eldre. Uansett jeg føler det er vært det, man vet aldri hva som kan skje. Da blir forsikringen billig. Gjensidige skal ha ca. 6000 bare før bilen da hadde jeg alle forsikringene mine dær. Totalt sett kom jeg godt ut. flyttet alt det blev litt dyrere 2-3000,-, men jeg har en mye bedre dekning på alt! "super" på alt. Den gir deg og bedre leiebil ved verkstedsopphold, leiebil hele tiden. bedre og raskere forsikringsoppgjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 Denne er vel feil type E for denne tråden men er bare nødt for å vise den til dere...Meget rå i mine øyner. Har ikke alltid likt lumma utseende, men her var det ganske greit ja. http://www.revmods.com/lumma-design-bmw-x5/ (Beklager hvis det blei OT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 her følger bilde av X5 jeg eier nå. Herlig bil som jeg har gjort følgende med: Lakkbehandling, farget rutene,AC-Schnitzer pedalsett, titan grill, montet dobbelt sportseksos, samt `tunet` motor. Er på utkikk etter 20 elelr 22 toms hjul. Hadde sportsseter i min forrige og har komfortseter i denne. Savner litt sidestøtte men er mye mer fornøyd med at seteryggen kan vinkles. Denne var rett og slett sexy Hvilken dim er dekka du har nå? Ser fine ut dem da? 5 eikers? Den bilen er lukter det kjent av, kjøpt den av mister wadel på stenshagen? I så fall er det en STRØKEN bil. --------------------------- Takker:) Kjører med 255 f og 285 bak. Har i tillegg montert spacere etter dette bildet som gjør at det fyller ut rimelig bra. her et bilder bakfra også ++ .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 det stemmer, kjøpt av Wadel Er veldig fornøyd, bilen er 100 %, har ikke funnet en eneste liten ting i lakken eller andre ting. Kjørt diagnose / tuning uten å finne feil. Vurdert omprogrammering men er litt usikker. Har du noen erfaring med dette på disse motorene ? Forresten veldig fin coupe du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Får vel følge med litt på denne tråden, da jeg mest sannsynligvis anskaffer X5 i løpet av året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Får vel følge med litt på denne tråden, da jeg mest sannsynligvis anskaffer X5 i løpet av året. Du kommer ikke til å angre, sitter høyt og sikkert. Som noen sier"føler deg som en konge på veien" Lykke til med letingen! OT:Godt nytt år alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Noen spørsmål: Noen som har ettermontert angel eyes på sin E53? Ser du får men uten xenon, ser og at xenon kan flyttes over på noen. Noen som har gjort dette? Evnt. bare montere CCFL ringer? Noen som har montert LED baklykter er dem av bra kvalitet gode lys? Post gjerne bilder av lyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå