Bjorni92 Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Hadde sett pent ut med M-tech 2 foran også Og Angel Eyes, du kommer ikke til å angre Vekker en del oppsikt det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Skal ha M3fanger foran, og noen deksler rundt sprederne.. Angel Eyes, nei takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Hva har jeg fått i posten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Dine sko? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Haha nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomso Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Penpen bil! liker fargen spesielt ser du har fått deg CSL bakluke, nice one Har fått på stylingen osv på bimmern min, sjekk den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Bilen din blei stili Jomso, såg bildene nå nettopp Det som er dritt nå er at bilen min står på verksted, og jeg hadde fått den igjen i dag hadde det ikke vært for den jævla himmelspretten.. Det er biltreff i Ålesund i morgen (Lørdag) så hadde et håp på å stille med bil til da. Men det kommer bilder iløpet av neste uke med noen små nye oppgraderinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Har sett igjennom tråden,imponert over planer og gjennomføring,nydelig bil,ble misunnelig nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Bedre bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Digger det,ligner på min jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Ser bra ut det. Hvor kjøpte du fronten og hvordan var passformen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Fronten er fra Koed, med hamann deksel rundt tåkelysa. Passformen er helt grei, trenger litt justering med de bakerste festene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Ikke det verste det, min trenger også justering, og den er original Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Flere bilder.. Og litt av passformen: Sikkert bare ei lita justering.. I neste uke skal bilen inn til lakkering igjen, for å ta noe rust og montere M-tech bakfanger.. Det dukket opp noe typisk e46 rust i vinter.. Vurderer egentli hellakkering når jeg er i gang. Dvs. alt utenom frontfanger, panser og bakluke. Noen bilder av rusta også.. Har studert litt på andre e46'er rundtom som er rusta på akkurat samme plass.. Venstre hjulbue bak: Under Bakluka: Og ved kanalen helt framme på høyre side. Noen innspill for/mot hellakkering? Bilen er bra i lakken, så trenger det ikke men får det nesten gratis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Ble nydelig den E46en. Men hva heter fargen? Tror ikke jeg har sett en slik før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå