Ryeng1 Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Ja, da var min E46 318i byttet i en 96 modell E36 320i Touring. Grunnen til bytte var at jeg ville ha en bil med litt mer futt i, og gjerne 6'ern så valget falt ganske kjapt på denne da prisen ikke var så ille og hadde den stylingen jeg var ute etter. Bilen har rullet 222.000 og har fulgt alle servicer fra den ble kjøpt ny på Tronrud Bil. Sikkert noen som kjenner igjen denne fra utstillinger den har vært med på da det var montert stort Focal anlegg i bilen, og tidligere eier er her på forumet. Bilen er godt utstyrt, og i meget bra stand både motormessig og innvendig. Utstyr: - 2 sona klimaanlegg - El. Takluke - El. Vinduer - El. Speil med varme - Svart skinninteriør - Svart skinnarmlene foran og bak - Kjørekomputer - Varmeseter - Grøftelys - Fjernstyrt sentrallås - DEFA alarm Andre ting som er gjort/skal gjøres: - 17'' AC Shnitzer Vinterfelger (215/45/17) - 17'' BMW Sommerfelger (225/45/17) (SELGES!) - M-tech frontfanger - M-tech bakfanger - M-tech sideskjørt - M-tech lister - M-tech girkule - M-tech matter - M-tech håndbrekk - M3 speil - M3 shortshift giring - Facelift rød/sorte baklykter - Carbon bmw emblem på panser - Carbon haifinne - 97 grill - Svart grillramme - Chrome instrumentringer - Sebring effektanlegg - Klare grøftelys - Klare LED sideblinkers - Xenon LED skiltlys - Xenon LED interiørlys - Xenon kjørelys (6000k) - Xenon grøftelys (8000k) - XenonMatch fjernlys - H&R fjører 35mm senket - Bilstein dempere - Dynamat dempematter i hjulbrønn - Stinger stereo batteri - Greenfilter kit - Stor motorvask - Fjerne vindusvisker bak - Lakkere helt ned x Ny effektpotte x Tone rutene x Lakkere opp igjen panser (steinsprut) Montert anlegg bestående av: - Kenwood KVT-522 dvdspiller - Kenwood bassere 2x12'' - Kenwood dobbelkasse - Lukket - Kenwood Monoblokk - Pioneer 6,5 '' Bak - Pioneer 5,25 '' Frontsett - ADS tweetere i front - ADS tweetere i frontdørene - ADS forsterker 4 kanals - Ground Zero Kondensator - Ground Zero kabler Kom gjerne med kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 soting,røde rails, sports ratt og gt leppe så er du i mål! fin farge på en fin touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Toning av ruter kommer iløpet av februar måned.. Koster litt da det er en del ruter på bilen! røde takrails har jeg faktisk ikke tenkt på, flink i Photoshop kanskje? angående leppe foran så er jeg noe skeptisk.. Tror den forblir slik, iallefall ut vintern da bilen er ganske lav og subber litt her og der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Legger ved et bilde av M-tech diffuseren og baklyktene som ble montert her om dagen.. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 gå til tråden lenger ned den med "få photoshoppet bilen din"..legg inn bilde nr 2 og be om sotede ruter og røde rails s ordner di nok det for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Will do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Søt bil Er det 35mm. senk rund baut på de øverste bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Finfin bil Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 gå til tråden lenger ned den med "få photoshoppet bilen din"..legg inn bilde nr 2 og be om sotede ruter og røde rails s ordner di nok det for deg Var det noe slikt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Den der så jeg på Gjøvik i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 sort på rødt er lekkert! behold railsene sorte ellers fin bil! m-tech bakfanger, er det derimot ikke men det vet du jo kan jeg komme med et forslag? (gjør det uansett) siden du har en kopi front fanger, har du ikke muligheten for å sette på den orginale leppa, men hvis du maskerer kantene som er der, og lakker det sort nederst der! blir det en MYE stiligere front! som sagt liker røde e36er med sorte detaljer, og sort grill blir nok lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Kjempe fin touring Personlig ville jeg ikke lakert railsa, men sote rutene hadde nok gjort seg Men var jo nydelig som den er også da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Fin bil og bra planer! Er bare fint med litt kontraster. Svart/rød passer veldig bra sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Søt bil Er det 35mm. senk rund baut på de øverste bildene? Jepp, senket 35mm hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Finfin bil Jonas Takker for det Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå