Gå til innhold

er det harry med wunderbaum i innerspeil?  

71 stemmer

1. 1. er det harry med wunderbaum i innerspeil?

• JA!
      58
    • NEI!
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to stk hengende på bryteren til blinklyset :) Hadde endel i speilet på polo'n der syns jeg det passet fint inn med alle bamsene og kløpte fjører, men kanskje ikke så mange i speilet på en litt mindre hårete bmw :P

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er harry hvis det henger en eller flere i speilet. Finnes dog noen det lukter greit av, men de skal da plasseres et mer diskret sted. Har selv en wunderbaum i bilen, men ikke i speilet. Prøver å gjemme den bort så godt som mulig.

Skrevet

Hadde baum i min vinter/herje bil volvo 360 for å skjule mugglukta fra gulvet som bestandig var vått fra en lekkasje runt frontruta :lol:

Men jeg synes det blir harry i en forholdsvis original og velholdt BMW.

Skrevet

Nei, wonderbaum har jeg ikke sans for.. Hverken i speil, hanskerom eller andre skjulte steder.. Er det noe som kan henges i speilet er det de übergromme boksehanskene.. Thats it.. 8)

83mrb1rxhzt1vh9as2eq.jpg

Skrevet

wunderbaum er harry. i bmwen har jeg ingen men i hyundaien har jeg 6-7stk i speilet.

en kompiss elsker dem, i 245en han hadde, hadde han sikkert nesten 300stk. lurer på hvorfor jeg aldri satt på med han. hmmm...

Skrevet

hadde en klase på ca 30 stk i E30`n. den lå både her og der. men aldrig i speilet. den ble flyttet til opelen når E30`n ble solgt. de ligger på en hylle under hanskerommet. i 7er`n har jeg ingen og skal heller ingen inn i bilen. den lukta setter seg og vil aldrig vekk. så den bilen skal ikke ha no wonders. er ikke noe dårlig lukt i bilen så jeg syns ikke det er vits å ødelege bilen i all fremtid med sånn. mange av de lukter godt. men mener likevel det ødelegger bilen da lukten aldrig forsvinner helt.

har en i skapet på jobben da. men det er fordi han som har skap ved siden av mitt har en sinsyk pedal syre. da er det fint å stikke nesa i skapet når han tar av skoa.

Skrevet

har aldri kjøpt baum.. Men i bilene jeg har kjøpt så har hengt en i blinklyshendelen. Den henger der enda, men tror ikke den lukter. Synes det er bedre å vaske bilen skikkelig inni, og behandle skinn med sånn fuktighetsgreier. Kansje jeg skal kjøpe en slik "newcar"-lukt baum..

Skrevet

Eg har festa baumen min til armeleendet på passasjersetet så ingen klarer å se den... New car heter den eg liker. ;)

Jo wondis er harry. Syntes sjøl det var stilig når eg var 18 og kjørte rapa bil, men etter at eg fikk BMW'n så fant eg fort ut at den var for pen til at eg ville forstyrre "looken" med en baum dinglende i speilet...

Skrevet

Hadde baum da jeg kjørte 190E...ikke like farlig med den som med en BMW som jeg prøver å holde stilren og original.

Den baumen lukta whiskey...etterhvert røk tråden, så da la jeg den mellom setet og midtkonsollen, fikk litt forklaringsproblemer når jeg ble stoppa i beltekontroll og onkel blå kjente det lukta brunt brennevin i bilen... :P

Skrevet

I bmwen skal det lukte bmw, ikke no forferdelig kvalmende baum... Har ikke sittet i én bil med baum til nå uten at det begynner å klø i nesa.

Skrevet

Etter å ha tatt "wunderbaum-knuta" i russetiden (8 wunderbaum på kroppen en hel skoledag) har jeg bestemt at jeg aldri skal ha wunderbaum i noen bil jeg noensinne eier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...