Fredrik Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Synes det virker som et bra tilbud. Den nye Ka'en er utrolig mye mindre stygg enn den gamle, og dessuten må det jo være greit å kunne la X5'en stå hjemme når du bare skal ned til byen en tur. Tenk deg å prøve å få parkert en X5 på Thorshov eller Frogner en ettermiddag, vil tro det går enkelere med Ka'en. Man kjøper vel ikke en X5 for å kjøre en KA, gjør man vel? Hadde takket ja, og hatt den som bil for ungene. Hvis jeg hadde hatt råd til en ny X5 ville jeg sikkert hatt barn i 18års alderen også ^^ Husk at ingen bil er verdt prisforlangende før noen er villig til å betale beløpet... og hadde jeg hatt råd til selv den billigste nye X5 modellen... som er X5 xDrive30d til 895900 kroner... ville jeg helt sikkert heller ha kjøpt en E61 535d... alternativt en E61 530xd
BRIO Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Man kjøper vel ikke en X5 for å kjøre en KA, gjør man vel? Hadde takket ja, og hatt den som bil for ungene. Hvis jeg hadde hatt råd til en ny X5 ville jeg sikkert hatt barn i 18års alderen også ^^ Kunne satt den i hagen så guttungen på snart 3 år kan ha den å leke med
skillbill Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Høres egentlig helt latterlig ut, spør du meg... Hadde jeg hatt nok penger til å kjøpe en ny X5 så hadde jeg faktisk sagt nei takk til den Ford Kaen! +1 +2
Saltkjelen Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 For all del, hadde selvfølgelig tatt imot KA'en og solgt den umiddelbart.. Men dersom de virkelig skulle ha tiltrukket seg kunder hadde nok det beste alternativet vært å fått med en 3-dørs 116i (ca. 240.000,-) på kjøpet.. Da hadde det straks blitt litt mer interessant..
vetu03 Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Kunden får overlevert en helt ny Ford Ka på nyåret, en bil til 138.400 kroner. Det er vel omtrent halvparten av det ekstrautstyret til X5-en koster. Hehe Men hadde helt klart tatt i mot bilen, og helt klart solgt den ved første anledning..
D.C.V Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Hadde det vært "kjøp en Ford Ka, få med en BMW X5 på kjøpet" da hadde jeg slått til
vetu03 Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 hehe, kjøp en bil til 140k og få med en til 800k.. Føler jeg hadde vært en helt grei deal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå