E36Cab1 Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Har desperasjonen nådd nye høyder? http://www.hegnar.no/motor/article349307.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Kan godt skjønne at ein må ha ei "gje vekk" kampanje for å kvitte seg med ford ka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Jøss. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Må jo ha bil til kona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 krisetider nå ja.. Nye X5 er vel like mye konebil som bil til gubben her i Oslo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 ikke værst,men X5 koster en del for en vanlig mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Høres egentlig helt latterlig ut, spør du meg... Hadde jeg hatt nok penger til å kjøpe en ny X5 så hadde jeg faktisk sagt nei takk til den Ford Kaen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Høres egentlig helt latterlig ut, spør du meg... Hadde jeg hatt nok penger til å kjøpe en ny X5 så hadde jeg faktisk sagt nei takk til den Ford Kaen! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Hadde vært bedre viss en fikk velge fritt blant Bmw's sortimang ved kjøp av ny X5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Høres egentlig helt latterlig ut, spør du meg... Hadde jeg hatt nok penger til å kjøpe en ny X5 så hadde jeg faktisk sagt nei takk til den Ford Kaen! +2 ... og jeg hadde høyt og tydelig sagt nei takk til X5´en også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Blir mange nye ka til salgs privat for latterlige priser på ny året da forstår jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 jeg hadde klart sagt ja til ford´n.. Hvorfor si nei til en bil med verdi av 170´ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 jeg hadde klart sagt ja til ford´n.. Hvorfor si nei til en bil med verdi av 170´ For da må du også finne noen som er dum nok til å kjøpe noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Synes det virker som et bra tilbud. Den nye Ka'en er utrolig mye mindre stygg enn den gamle, og dessuten må det jo være greit å kunne la X5'en stå hjemme når du bare skal ned til byen en tur. Tenk deg å prøve å få parkert en X5 på Thorshov eller Frogner en ettermiddag, vil tro det går enkelere med Ka'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Synes det virker som et bra tilbud. Den nye Ka'en er utrolig mye mindre stygg enn den gamle, og dessuten må det jo være greit å kunne la X5'en stå hjemme når du bare skal ned til byen en tur. Tenk deg å prøve å få parkert en X5 på Thorshov eller Frogner en ettermiddag, vil tro det går enkelere med Ka'en. Man kjøper vel ikke en X5 for å kjøre en KA, gjør man vel? Hadde takket ja, og hatt den som bil for ungene. Hvis jeg hadde hatt råd til en ny X5 ville jeg sikkert hatt barn i 18års alderen også ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå