Otis Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Jeg skal se hva jeg får til. Dog har jeg ikke ubegrenset med tid, så svaret kan drøye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Ok, ta din tid. Takk skal du ha Otis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Setevarmen går ikke via P-bus. Så den er grei. Kan ikke se at airbag heller går via P-bus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Ok, takk får den Otis. Da har jeg fått bekrefta det Sikkery memory som går via p-bus da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Det er memory som går via P-bus ja. Bekreftet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Takk enda en gang Otis !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Værsågod, håper det er rett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 skriver her etter skolen om det funka eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Ja, fint det. Om det ikke virker, så si hva du trenger å vite, så skal jeg se om jeg kan finne ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Forresten så holder jeg på å laste opp et image av WDS plata mi til google disk. Så da kan du laste den ned derifra når den er klar. Da har du hele ledningsnettet på mange biler klar for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Ah! Det hadde vært drit fett da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Mulig at du må ha XP mode i tillegg da det er så mye sikkerhets mikk makk med java å internet explorer. Men XP mode er jo greit om du har lovlig Windows. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Studerer dataingeniør så det der skal jeg få til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 https://docs.google.com/file/d/0B-5KtFt ... sp=sharing Image av WDS plate. Vil tro at de fleste image program kan åpne det eller "mounte" det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå