stfoer Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Forbruket til seter og bryterpanel (inkl. ASC) er hentet fra handskerommet. Deretter er alt kjørt fra bryterpanel til seter og K/P-Bus.. Har lest igjennom hele tråden. Er det sånn og forstå at det har tatt over 2 år å få in el-seter i bilen din, og fremdeles er det ikke i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Forbruket til seter og bryterpanel (inkl. ASC) er hentet fra handskerommet. Deretter er alt kjørt fra bryterpanel til seter og K/P-Bus.. Har lest igjennom hele tråden. Er det sånn og forstå at det har tatt over 2 år å få in el-seter i bilen din, og fremdeles er det ikke i orden? Setene har jeg ikke hatt i to år, men det er riktig at varmesetene og aktive setene ikke er koblet opp. Man vet jo - så fremt setet fungerer så tar det meste andre unødvendige funksjoner tid.. At alt ikke er i orden på en gang kan selvsagt også ha andre årsaker som sykdom.. Dette er jo forsåvidt irrelevant iht. trådens opprinnelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Drar opp igjen jeg folkens. Kjøpt meg sports stoler med memory. Trenger ikke å få Memory funksjonen til å virke, men har jeg skjønt det riktig at man trenger bare 12V for at elektriske delen(e) skal funke? Edit: Legger til et par bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 uten at jeg har gjort dette selv, men bare lest her og der, jepp, kun 12v frem til stolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Hva med varme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 hmm.. er varmereguleringen på selve setet eller knapp på dash? har du sett i haynes bok etter el skjema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Har varme på de stolene som sitter i bilen. Sitter på dash. Ikke sett på de, nei Koblingskjema er ikke min greie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 http://www.bimmerboard.com/forums/posts/7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Det der er jo retrofit av varme i stolene, og det har jeg fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 jepp, men: Power for the seat was routed under the carpet, along the side under the plastic door trim, and under the backseat to the passenger side where it follows the battery mains running through a rubber grommet into the trunk. I couldn't find an easy route into the front fusebox under the hood, so I'm going to run power for all four (two front seats, two rear seats) seats to the trunk fusebox (7.5A per seat, same as factory). så det ser ut som han gav dem direkte strøm, rett på en av/ på knapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Konge! Får lage en DIY imorra:D Takker og bukker combatkit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Drar denne opp enda en gang! Driver å bygger om til elektriske seter men sitter litt fast her.. Ledninger jeg har på førerside: Hvit/gul Hvit/blå Gul/Oransje Oransje og brun Hvor er P-bus? Altså rød/blå. Passasjer sida: Hvit/gul Hvit/blå Hvit/Rød Svart/brun Gul/Oransje Lilla/grønn Hvor er P-bus? Altså rød/blå. Disse ledningene er lednigsnettet som sitter i bilen Er P-bus et must for å få setene til å funke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 p-bus er sikkert til memory? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Men her er passasjersida: Også førersida: Den i midten er til memory da siden passasjer sida ikke har det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå