Saltkjelen Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Du har fortsatt ikke svart på det jeg og Mr. Silver har skrevet øverst på forrige side..
Mr.Silver Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Venter litt på svaret på dette jeg også...
Hawkon88 Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 jo, siste inlegget mitt på side7. At nettopp det med at dere ikke er ordentlige entusiaster siden dere ikke har 6er eller større skrev jeg for å kverrulere ekstra siden stemningen blandt dere var allerede så intens.
Fredrik Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 jo, siste inlegget mitt på side7.At nettopp det med at dere ikke er ordentlige entusiaster siden dere ikke har 6er eller større skrev jeg for å kverrulere ekstra siden stemningen blandt dere var allerede så intens. Tullballet i denne tråden begynte med ditt første innlegg på side 3 der du prøver å fortelle oss at en Boxster ikke er en skikkelig Porsche. Jeg og flere andre vet nå at du ikke vet hva du snakker om... og når du i tillegg forteller oss at du kverulerer med vilje etter at du selv har vært med på å piske opp stemningen... har du mistet all respekt i mine øyne... Forøvrig... dagens Boxster S har en boxersekser på 3387 cm3 som yter 295 HK ved 6250 rpm (2009 modellen yter 320 HK) og 340 Nm ved 4400 rpm. 0-100 Km/t går løs på 5,4 sekunder (2009 modellen klarer øvelsen på 4,9 sekunder med launch controll) og topphastigheten er 272 Km/t. Dette er altså Porsches nest billigste modell og hvis ikke det er imponerende så vet ikke jeg...
Mr.Silver Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 jo, siste inlegget mitt på side7.At nettopp det med at dere ikke er ordentlige entusiaster siden dere ikke har 6er eller større skrev jeg for å kverrulere ekstra siden stemningen blandt dere var allerede så intens. Du viser for hvert innlegg at du kun er her for å kvervulere. med ett slikt utsagn som ikke sekser ingen entusiast har du vell lite kunskap om hva du snakker om Ett godt eksempel, en eier av E30 M3 er ingen entusiast pga manglende sekser... Beklager OT`n i tråden din Bjørnar
BalleKnalle Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Skrevet Desember 23, 2008 Det går bra Ender vel opp med en bmw til slutt tror jeg
foo Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Må bare le av denne tråden Slutt å hiv bensin på bålet Bør man slå til å kjøpe en slik bil nå? Eller vil finanskrisen fortsette å sette sitt preg på bilprisene? Markedet er vel alt annet enn stabilt om dagen ... Noen som har erfaring med kjørekomforten med Z4 på langturer? Tenker da på biltur nedover autobahn/Italia/Frankrike... Lasteplass, etc..
Clerion Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Satt akkurat å tenkte det samme, for en latterlig tråd dette har utviklet seg til å bli. Istede for å konse om hvem som har den feteste bilen så burde man kanskje yttre noe om hva som er bra med de forskjellige alternativene til fyren Uansett.... http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Har ikke peeeeilig på Zserien, men syns denne var snasen, kompressor og endel stæsh ellers.
eriklepe Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Må bare le av denne tråden Slutt å hiv bensin på bålet Bør man slå til å kjøpe en slik bil nå? Eller vil finanskrisen fortsette å sette sitt preg på bilprisene? Markedet er vel alt annet enn stabilt om dagen ... Noen som har erfaring med kjørekomforten med Z4 på langturer? Tenker da på biltur nedover autobahn/Italia/Frankrike... Lasteplass, etc.. Bilen har grei bagasjeplass til to. Eneste ulempen er at du kan ha svært lite med deg frem i kupeen siden der ikke er noen sted å legge fra seg ting. Kjørekomforten er ikke dårligere enn andre cab, man må regne med noe vindsus i høye hastigheter pga soft top. Vi lå jevnt i 160-180 fra munchen uten at det ble ubehagelig på noen måte Men det er når svingene kommer på løpende bånd det begnner å bli gøy. Da glemmer man seg helt vekk og kommer desverre alt for fort frem. gleder meg til sommeren igjen her nå!
S.Arnesen Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Satt akkurat å tenkte det samme, for en latterlig tråd dette har utviklet seg til å bli. Istede for å konse om hvem som har den feteste bilen så burde man kanskje yttre noe om hva som er bra med de forskjellige alternativene til fyrenUansett.... http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Har ikke peeeeilig på Zserien, men syns denne var snasen, kompressor og endel stæsh ellers. Ehmmm. "..med ess kompressor", "kompressor er montert orginalt" Hvordan får man til det?
BalleKnalle Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Skrevet Desember 23, 2008 Ja ikke sant... er litt "schkeptisk" til den der. Er den godkjent med kompressor er den jo grei, men tviler litt på det.
Espen M33 Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Og de "vingene" på bagasjeluken der var jo mildt sagt fæle. Er ikke bare bare å lage fine hekkspoilere til Bangles design!
eriklepe Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 tror ikke z4 kanse bra ut med noen som helst vinge. vurderte faktisk den med kompressor jeg også, så den har stått tilsalgs siden i fjor vinter. Men da stod den til oppunder 400t. Synd kronen er så svak for tiden, for utvalget av z4 i tyskland er veldig mye bredere enn her hjemme.
Mr.Silver Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Og de "vingene" på bagasjeluken der var jo mildt sagt fæle. Er ikke bare bare å lage fine hekkspoilere til Bangles design! Trodde ac schnitzer kunne bedre enn det der.... men ellers var det en tøff bil da.. Er den godkjent er det bare å slå til Bjørnar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå