///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 Ja, i kveld er jeg virkelig lei meg. off da!
Superbeetle Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 lurer på når spartanapusen kommer fram og registrerer seg her på bimmers.. Han sitter jo sikkert å leser hva vi skriver uansett
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 ja, det må han bare haha... seriøst... folk som ikek vet noe om bil, bør være litt mer stille...
BreitBau Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Føler ikke det er konstruktive nok, eller frekke nok enda til at jeg skal gå inn på VGD og TOTALT ødelegge diskusjonen ved å gi de samme type innlegg som jeg pleier å gi her.. hundreogåtteogførtimokkitjokki linjer etter hverandre med total diskusjonsknusende innlegg.. Sparer min deltagelse der inne til det kommer folk som er i NÆRHETEN av det nivået jeg møter på mine diskusjonspartnere her inne.
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 hmmm Hehe, mange 19 år gamle verdensmestre fra bimmers her nå Jeg bremser sjeldent før en farthump. Har heller aldri skrapt nedi. Høres slitsomt ut å måtte kjøre så forsiktig. Du får vel lite fartbøter av slikt ? inng og fyr kevin! kall deg for noe med sparta
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 Forutsetningen er selvsagt at det blir gjort ordentlig, og ikke på gamle vrak som f. eks BMW E30, BMW E36, BMW E39 osv.
BreitBau Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Hysj.. Ikke hiss meg opp nå.. Får reise å kjøpe meg noen julegaver
Marius2002 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Ble mye spartafolk der inne hahaha! men de henger jo ut biler slik som enkelte her inne også gjør. Men at vi har lav iq og begynne å gå direkte på personer er litt for langt. Kjøretøyet er en ting, men å henge ut personer liker jeg ikke noe spesielt
Gunnar Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Må vel innrømme at en eller to av "bimmers-brukerne" som har kommet seg inn i diskusjonen på VG ikke får oss til å virke noe smartere enn de tror fra før. Dessuten er sykt lave biler til bry for andre - man må stoppe opp og vente når de skal over fartsdumper, inn på ferjer, osv. Så det er ikke så rart at folk reagerer. Tenk dere selv hvor irriterte dere blir når dere ligger bak søndagskjørere eller hva det måtte være.
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 joa, men de henger ut merket, og personene, vi henger ut bilene, som faktisk er stygge jeg driter i hva de menr... de får bare tro
Fredrik Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 joa, men de henger ut merket, og personene, vi henger ut bilene, som faktisk er stygge jeg driter i hva de menr... de får bare tro Når du i et tidligere innlegg skriver "Hehe, mange 19 år gamle verdensmestre fra bimmers her nå "... er det kanskje et poeng at du forsøker å virke litt eldre selv...
Marius2002 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 joa, men de henger ut merket, og personene, vi henger ut bilene, som faktisk er stygge jeg driter i hva de menr... de får bare tro Når du i et tidligere innlegg skriver "Hehe, mange 19 år gamle verdensmestre fra bimmers her nå "... er det kanskje et poeng at du forsøker å virke litt eldre selv... Tror det var ment som et sitat ifra VG Debatt .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå