Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir litt tilting på hodet med slike bilder, ja :lol: Men det er pokker meg verdt det med en så flott bil.

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Så denne på Gardermoen treffet og jeg ble så imponert over hvor strøken og ren den var, så jeg måtte bare knipse et bilde!

4lite-7.jpg

Skrevet

du har ikke vurdert å lakke frem/bakfanger i bilens farge å ha kun listene svarte? Bare en liten tanke som slo meg.. :) ellers er det vel ikke annet å si enn at du har ett strøkent herlig eksemplar ev en E30 som mange av oss andre bare kan være misunnelige av! å liker stilen din med å holde alt til det ORGINALE! Fint at det er noen slike eksemplarer også..:)

Skrevet

Har faktisk vurdert det, men har ikke økonomi som tilsvarer så mye arbeid om dagen :)

Men tanken har vært der, men liker den slik som den er nå!

• 3 weeks later...
Skrevet

Ìkke lakker fangerne, da får du bare en svart stripe på siden og ingenting som veier de opp.. Ser dumt ut, da måtte listene blitt lakkert også..

Nydelig bil, og for en glans!

Skrevet
Ìkke lakker fangerne, da får du bare en svart stripe på siden og ingenting som veier de opp.. Ser dumt ut, da måtte listene blitt lakkert også..

Nydelig bil, og for en glans!

Har fortsatt de svarte plastlistene på frem og bakfanger da.. så "stripa" med svart blir jo rundt hele bilen!

• 8 months later...
Skrevet

Utrolig pen e30. Fargen passer perfekt, spesielt når den er så ren og nypolert:D

Må fortsette å legge ut bilder av og til. Nydelig bil:D

Edit: Ser at det er en stund siden her har vert aktivitet. Har du bilen enda eller?

Skrevet

Bilen står nå trygt parkert i garasjen, har vært til reperasjon den siste tiden da den ikke gikk gjennom EU-godkjenninga, bilen skal ikke selges :D

Kan se om jeg kan få tatt noen flere bilder!

3yj256xzamf956tdy5fp.jpg

mj4oe26j28vyadnr609a.jpg

Rent og pent :D

Skrevet

Sinnsykt strøken e30 cab du har!! Noe av det peneste jeg har sett av e30 cab, skjønner ikke hvorfor du bruker den på vintern?! Dette er jo en entusiastbil! ;)

Skrevet

NYDELIG!!!

E30 Cab er en av de fineste bmwene synes jeg. Originalt er stilig når det er gjennomført ;)

Skrevet

Flott cab! Liker at du kjører kapsler på den, men gjør du det på sommeren og?

Imponert over hvor rent du har fått det ved varmeapparatet, er det brukt q-tips her eller? =)

Men den ser senket ut, så heelt org er den vel ikke.. ;) + cdspilleren, hehe

Skrevet
Flott cab! Liker at du kjører kapsler på den, men gjør du det på sommeren og?

Imponert over hvor rent du har fått det ved varmeapparatet, er det brukt q-tips her eller? =)

Men den ser senket ut, så heelt org er den vel ikke.. ;) + cdspilleren, hehe

Vist du ser på side 2, så ser du at han har BBS RM om sommeren. Nydlige felger som passer bilen ferfekt:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...