EirikL Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Det blir litt tilting på hodet med slike bilder, ja Men det er pokker meg verdt det med en så flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Det blir litt tilting på hodet med slike bilder, ja Men det er pokker meg verdt det med en så flott bil. DET kan jeg være enig i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Så denne på Gardermoen treffet og jeg ble så imponert over hvor strøken og ren den var, så jeg måtte bare knipse et bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Hender jo også at den er litt møkkete og.. Vel, det er svært sjeldent den er så møkkete, men syntes settingen her ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 du har ikke vurdert å lakke frem/bakfanger i bilens farge å ha kun listene svarte? Bare en liten tanke som slo meg.. ellers er det vel ikke annet å si enn at du har ett strøkent herlig eksemplar ev en E30 som mange av oss andre bare kan være misunnelige av! å liker stilen din med å holde alt til det ORGINALE! Fint at det er noen slike eksemplarer også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Har faktisk vurdert det, men har ikke økonomi som tilsvarer så mye arbeid om dagen Men tanken har vært der, men liker den slik som den er nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Ìkke lakker fangerne, da får du bare en svart stripe på siden og ingenting som veier de opp.. Ser dumt ut, da måtte listene blitt lakkert også.. Nydelig bil, og for en glans! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Ìkke lakker fangerne, da får du bare en svart stripe på siden og ingenting som veier de opp.. Ser dumt ut, da måtte listene blitt lakkert også..Nydelig bil, og for en glans! Har fortsatt de svarte plastlistene på frem og bakfanger da.. så "stripa" med svart blir jo rundt hele bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Utrolig pen e30. Fargen passer perfekt, spesielt når den er så ren og nypolert:D Må fortsette å legge ut bilder av og til. Nydelig bil:D Edit: Ser at det er en stund siden her har vert aktivitet. Har du bilen enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Bilen står nå trygt parkert i garasjen, har vært til reperasjon den siste tiden da den ikke gikk gjennom EU-godkjenninga, bilen skal ikke selges Kan se om jeg kan få tatt noen flere bilder! Rent og pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Sinnsykt strøken e30 cab du har!! Noe av det peneste jeg har sett av e30 cab, skjønner ikke hvorfor du bruker den på vintern?! Dette er jo en entusiastbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 NYDELIG!!! E30 Cab er en av de fineste bmwene synes jeg. Originalt er stilig når det er gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Flott cab! Liker at du kjører kapsler på den, men gjør du det på sommeren og? Imponert over hvor rent du har fått det ved varmeapparatet, er det brukt q-tips her eller? =) Men den ser senket ut, så heelt org er den vel ikke.. + cdspilleren, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Flott cab! Liker at du kjører kapsler på den, men gjør du det på sommeren og?Imponert over hvor rent du har fått det ved varmeapparatet, er det brukt q-tips her eller? =) Men den ser senket ut, så heelt org er den vel ikke.. + cdspilleren, hehe Vist du ser på side 2, så ser du at han har BBS RM om sommeren. Nydlige felger som passer bilen ferfekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Blir alltid like sjalu hver gang jeg ser innom denne tråden, keep ut the good work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå