///FredriK.S Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Se linken: http://www.finn.no/finn/completeviewima ... =Minibilde Hva er den firkanten? Headup?
Fredrik Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Trolig er det head-up display, men er projectoren så stor og klumpete ?...
Saltkjelen Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Ja, dette er head up display.. Kanonmorsomt å bruke dette utstyret, men ikke like morsomt for lommeboka når den skal krysses av på ekstrautstyrslisten.. Desverre koster head up display mer enn det smaker.
///FredriK.S Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Skrevet Desember 27, 2008 Tenkte meg at det var head-up, men den var overraskende stor!
milhouse Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Tenkte meg at det var head-up, men den var overraskende stor! Som salty sier så er det head up ja, men det ser litt for stort ut på bilde så det lyver litt. Hadde vel ikke brukt penger på det på en ny bil, men ville gjerne hatt det fordet. høyte oppe på "ubruklige" ekstra utstyrslisten, dvs ting man ikke må ha.
Saltkjelen Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Tenkte meg at det var head-up, men den var overraskende stor! Som salty sier så er det head up ja, men det ser litt for stort ut på bilde så det lyver litt. Hadde vel ikke brukt penger på det på en ny bil, men ville gjerne hatt det fordet. høyte oppe på "ubruklige" ekstra utstyrslisten, dvs ting man ikke må ha. Det er jeg helt enig i. Jeg må si jeg ble positivt overrasket over head up displayet når jeg lånte 730'n av deg. Hadde aldri trodd det skulle være så genialt. Det var kanonmoro!
fish Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Ett headup-display koster ca 14.800,- Er vel ikke all verden av en ekstrakostnad. Til sammenligning koster; Tillhengerfeste 13.100,- Kupevarmer 16.500,- TV-Funksjon 11.400,- (tror det ikke kan brukes p.g.a digital bakkesending) Elektriske justerbare forseter 12.500,- Så da er det bare å prioritere...
Saltkjelen Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Ett headup-display koster ca 14.800,- Er vel ikke all verden av en ekstrkostnad. Det er vel kanskje ikke all verden, men et sted må man jo sette grensa. Når man først tenker.. jaja, 15000kr er da ikke all verden, kryss av.. så hoper det seg fort opp. Når man bestiller head up display skal man bare ha med dynamic drive, night vision, navigasjonssystem Professional, talestyring, telefon, TV, lane change warning, lane departure warning, soltak, sidekameraer, comfort access, aktive seter, aktiv seteventilasjon, eksklusiv skinn, skinntrukket instrumentpanel, individual taktrekk, soft close dører.. Og slik kan man fortsette i en lang evighet.. Da er plutselig 15000kr her og 15000kr der mye penger..
S.Arnesen Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Ett headup-display koster ca 14.800,- Er vel ikke all verden av en ekstrkostnad. Det er vel kanskje ikke all verden, men et sted må man jo sette grensa. Når man først tenker.. jaja, 15000kr er da ikke all verden, kryss av.. så hoper det seg fort opp. Når man bestiller head up display skal man bare ha med dynamic drive, night vision, navigasjonssystem Professional, talestyring, telefon, TV, lane change warning, lane departure warning, soltak, sidekameraer, comfort access, aktive seter, aktiv seteventilasjon, eksklusiv skinn, skinntrukket instrumentpanel, individual taktrekk, soft close dører.. Og slik kan man fortsette i en lang evighet.. Da er plutselig 15000kr her og 15000kr der mye penger.. Jammen slike småting som du nevner der er jo "must have" utstyr. Det skjønner vel du også
Hakon Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Tenkte meg at det var head-up, men den var overraskende stor! Som salty sier så er det head up ja, men det ser litt for stort ut på bilde så det lyver litt. Hadde vel ikke brukt penger på det på en ny bil, men ville gjerne hatt det fordet. høyte oppe på "ubruklige" ekstra utstyrslisten, dvs ting man ikke må ha. Det er jeg helt enig i. Jeg må si jeg ble positivt overrasket over head up displayet når jeg lånte 730'n av deg. Hadde aldri trodd det skulle være så genialt. Det var kanonmoro! HUD er råtøft, og definitivt en ting man tar med om penger ikke er et tema. Må være veldig praktisk i kombinasjon med SMG-kassen! Personlig hadde jeg heller valgt Individual-stereoanlegget, som gir mye mer glede på lang sikt!
Citrus Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Ett headup-display koster ca 14.800,- Er vel ikke all verden av en ekstrkostnad. Det er vel kanskje ikke all verden, men et sted må man jo sette grensa. Når man først tenker.. jaja, 15000kr er da ikke all verden, kryss av.. så hoper det seg fort opp. Når man bestiller head up display skal man bare ha med dynamic drive, night vision, navigasjonssystem Professional, talestyring, telefon, TV, lane change warning, lane departure warning, soltak, sidekameraer, comfort access, aktive seter, aktiv seteventilasjon, eksklusiv skinn, skinntrukket instrumentpanel, individual taktrekk, soft close dører.. Og slik kan man fortsette i en lang evighet.. Da er plutselig 15000kr her og 15000kr der mye penger.. soft close dører, hvordan er det? Blir det slik som det er på bakluka på bla. e39
milhouse Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 salty: regner med at du gliste en stund etter den turen ja. Som Haakon sier så er kombinasjonen av smg og headup ganske rått. Kjørte m6 for ikke lenge siden og da var turtellern lagt opp i frontruten gjennom hud. Det var rått. Citrus: Soft close er bare at man legger dørene inn til og så lukkes dørene med hjelp av en motor. Da blir det mindre støy, ds at man behøer ikke å ta i når man lukker døra og da smeller det ikke heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå