Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk et pristilbud tidligere av stylabilen.se på 9890 ,- til min. 2x76mm

"Eisenmann rostfritt system komplett efter kat och bak, kostar 9890:- inkl frakt till Norge.

I paketet ingår det stora ljudröret från kat ->bak och en slutdämpare med dubbla runda

76mm slutrör. Ljudvariant race."

"Race och sport har samma pris. Sport låter lite mer dämpad."

• Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei.

Hylle 1993 E32 740 (2x70mm) Kristiansand.

Dersom det er et valg mellom Sport og race skal jeg ha Sport, (mest lyddempet av de 2).

Takker!

Flott initiativ!

Skrevet
finnes d såkalt soundror til e34 m5? har bakerst lyd dempere av eisenmann men kunne godt tenkt meg hele veien

supersprint har noe greier, men usikker på hvor mye det koster .. Hadde jeg valgt i dag så hadde jeg undersøkt Supersprint varianten til e34 FØR jeg kjøpte eisenmann bare pga mulighet til å bytte ut alt fra Kat og bak .

Selv har jeg eisenmann 2x83mm Race og den bråker nok for å si det slik.

Skrevet

Har nå oppdatert listen og vi har passert 10 interessenter. Jeg er forberedt på at et par kan trekke seg, så dette ser ut til å bli bra! Kanon, folkens.. :D

Men har du noen priseksempler?

Har desverre ingen priseksempler, men vil legge opplyse om priser når jeg får de og har en komplett liste. Da får man eventuelt bestemme seg om dette er noe man vil være med på (også for de som ikke har meldt sin interesse nå og avventer svar på pris) eller om man vil trekke seg. Jeg er forberedt på de som er usikkere pga. pris, men det får gå. Jeg kommer tilbake med et svar og sender deg en pris. Gi meg gjerne en tilbakemelding på hva slags anlegg du er interessert i og til hvilken modell.

Ønsker til e36 323i coupe =) 2x 160x80 mm B5216.02260

Jeg tror kanskje du har skrevet feil størrelse. Gi meg tilbakemelding så du blir skrevet opp med riktig eksosanlegg.

Skrevet

Det ligger vel i lufta at pristilbudet som vil komme har en sammenheng med hvor mange som skal handle.

Jeg vil oppfordre de som vet at de ikke kommer til å handle, om å ikke skrive seg på lista eller be om pristilbud hvis de ikke har penger.

Selv forventer jeg en vestentlig bedre pris enn butikkpris, men man må være realistisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...