Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

også er det jo fort 4-5 ukers leveringstid..

Så hvis man skal ha den feteste eksosen til våren, så burde man bestille nå =)

Skrevet

Jeg skal ha, men på min 328ci så er det jo bare ett tilgangsrør til potten? Mine planer for sommeren er jo å bytte ut til doble rør hele veien, så antar jeg må vel få bestilt 325/330 sin?

Men det er vel det som sies å være dt optimale? Eller er det ganske bra system som er i 323/328 med ett tilgangsrør til potten? På E60 530 er det jo ett tilgangsrør, lurer på hvorfor de har brukt det istedenfor doble rør.

Skrevet
Jeg skal ha, men på min 328ci så er det jo bare ett tilgangsrør til potten? Mine planer for sommeren er jo å bytte ut til doble rør hele veien, så antar jeg må vel få bestilt 325/330 sin?

Men det er vel det som sies å være dt optimale? Eller er det ganske bra system som er i 323/328 med ett tilgangsrør til potten? På E60 530 er det jo ett tilgangsrør, lurer på hvorfor de har brukt det istedenfor doble rør.

Jeg skjønner ikke hvorfor du skal bytte til doble rør... M52TU har som du sier enkelt rør hele veien som er tilpassa motoren, men det kan neppe ha stor hensikt å bytte til doble rør selvom den motoren som kom etterpå i 325/330 osv har det. Det enkleste (og billigste) er iallefall å kjøpe bakpotte og mellomrør til 328.

Så det var noen som spurte om tilbudet gjelder mellomrøret. Da jeg kjøpte det for noen år siden så kosta det rundt 1000,- så det er vel bare å sette opp bestilling uansett om det er rabatt på det eller ikke, for det er vel ikke mange hundrelappene i forskjell uansett om det skulle stå på det.

Skrevet

Hvis det ikke er for sent melder jeg meg på gruppekjøpet. Har en E46 320 Ci 2000 modell, og vil gjerne ha eisenmann 2x ø 76 mm B5246.00760. Bor i Sola kommune.

Skrevet

Dersom vi ikke blir mer enn 10 må det jo være mulig å få til et gruppekjøp på 10 personer da?! altså et nytt tilbud.

10 burde være nok til definisjonen "gruppekjøp" spør du meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...