marararius Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i skvettlapper til bilen min? Har sideskjørter på den, og finner bare skvettlapper som er til biler uten det.. Er vel en grunn til at det står det er til biler uten, så vil vel ikke passe i det hele tatt? Denne har jo skvettlapper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 hjemmemekk... hva skal du med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Ja, hva skal du med det? Ser mye bedre ut uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Skjørtene, og oppetter døra, og bakfangeren spruter jo alt mulig dritt, og går ikke å holde rent.. Vaske bilen, kjøre 5 minutter på tørr vei, og skittent igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 da tørker du dårlig, eller kjører der du ikke burde! ser ikke bra ut med skvettlapper!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Tørker bra, og kjører på tørr vei. Alikevel er det der bilen blir skitten med en gang. Og jeg syntes ikke det ser så galt ut med skvettlapper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Kjører der du ikke burde..? Meg da, f eks, bor på landet. Der kjører traktorer opp og ned fra jorder. Hvis det regner/har regnet følger det med mye dritt og møkk med traktorene opp på veien. Er det et sted man ikke burde kjøre med bilen? Mysild, folk har faktisk andre meninger enn deg. Skvettlapper på den bilen oppafor her er jo rått da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Skal ikke se bort i fra at du må tilpasse litt. Jeg har tenkt litt på skvettlapper til bilen min, men bak finnes det kun til Z3 med 4-er, dvs smale skjermer. Går nok på med litt innsats uansett. Jeg er en av de rare som synes skvettlapper faktisk kan se kult ut og at de har en funksjon er det ingen tvil om. Kamerat av meg monterer noen svære sparco-skvettlapper før banekjøring og det er helt utrolig hvor mye drit de stopper (og det på tørr asfalt!). De var røde en gang, nå er de sorte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Godt noen her er enige med meg, og skjønner problemet Blir nok til at jeg kjøper skvettlappene da, og prøver å få det på, og se ordentlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Kjører der du ikke burde..? Meg da, f eks, bor på landet. Der kjører traktorer opp og ned fra jorder. Hvis det regner/har regnet følger det med mye dritt og møkk med traktorene opp på veien. Er det et sted man ikke burde kjøre med bilen? Mysild, folk har faktisk andre meninger enn deg. Skvettlapper på den bilen oppafor her er jo rått da.. bla bla bla... DU har i hvertfall andre meninger enn meg, på alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Tørker bra, og kjører på tørr vei. Alikevel er det der bilen blir skitten med en gang. Og jeg syntes ikke det ser så galt ut med skvettlapper.. rart.... kan jo kjøre i flere uker jeg, uten at den blir skitten... men regner det, da er det jo en annen sak... hehe... vei ut til deg er jo ikke så gal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Godt noen her er enige med meg, og skjønner problemet Blir nok til at jeg kjøper skvettlappene da, og prøver å få det på, og se ordentlig ut! du kan kjøpe de orginale, og bare kutte vekk kanten ved fordypinga... funker fint det... men er også å få kjøp universale gummimatter som kan tilpasses... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Skvettlapper er fornuftig og at de beskytter lakk og stålplater er det ingen tvil om... selv etter 183000 Km har vår 2003 E46 318d Touring ingen skader på lakken under dørene... og det er heller ingen rust på dørene. Umiddelbart ser det dessverre ikke ut til at ETK tilbyr skvettlapper i kombinasjon med sideskjørtene til E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 De formstøpte originale skvettlappene forsvinner på bilen, glemmer de etter par uker. Ser bra ut på din bil Fredrik. Ble noe lignende på vår 320 som fikk skvettlapper i høst. Den er også sølvgrå. Nå skal jeg montere skvettlapper på E39'en også, selv om det er en original m-tech, med originalfelgene med 255/45 17 bak, trur jeg skvettlapper vil hjelpe på originalstuket jeg vil ha på bilen. Jeg og samboeren (med 320'en) kjører bil på de samme veiene på de samme dagene, og det er ikke tvil om hvem som har den reneste bilen. Edit: Bilde av en tidligere bil med skvettlapper: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå