Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fattern har vel ca... 50-60 (litt usikker på antall) modellbiler i skala 1:18, hvor av kun 3 er BMW så vidt jeg kan huske i farta.

En svart BMW 850

En blå BMW Z3

En sølvgrå E36 325 cab

Pluss en hau med alt i fra muskelbiler til klassiske gamle forder. Kan sikkert slenge opp bilder av enkelte biler senere dersom det er av interesse.

Edit; Husker en gang på midten av 90-tallet da jeg og min bror lekte med det store skapet hvor modellbilene står til utstilling, og broren min presterte å velte hele skapet... Da ble det L-I-V! Og det gikk med et par forstillinger og slik...

Skrevet

///FredriK.S: Jeg har noen - de fleste i skala 1/43. Har litt lyst på en av Auto Art modellene i skala 1/18.

Ulempen med modellbilsamling i skala 1/18, er at det lett tar stor plass.

Her ser man hvordan det går nårskapene blir fulle...:shock:

Ta en kikk på det siste bildet i linken - viser ikke det at også et kjøleskap er tatt i bruk for å lagre bilene? :?

Skrevet

haha, modellbiler i kjøleskapet høres ut som noe frøkna kunne satt pris på. ;)

noen her som har kommet over f.eks en E34 M5? eneste jeg har sett er en '88 535, og disse er alltid utsolgte..

Skrevet

noen her som har kommet over f.eks en E34 M5? eneste jeg har sett er en '88 535, og disse er alltid utsolgte..

Tror ikke det finnes noen, har søkt mye, prøvd på ebay og andre nettsider men finner ikke.Men det er noen i 1:43 . Ønsker så veldig en i 1:18!!!

Skrevet

E34 m5 er aldri laga i 1:18 desverre..

Skrevet

Har BMW M3 E30 i både Autoart og Minichamps 1:18 og Autoart er den best detaljerte. Er en Sport Evo by the way.. :wink:

Skrevet

Jeg har også en E30 M3 fra Minichamps og en E30 M3 DTM med warsteiner dekor fra autoart. Helt utrolig detaljerte biler. Autoart sin er hakket mer detaljert, men den fra Minichamps er slett ikke ille den heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...