Der Barockengel Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Brannvesenet er nok rette instans å kontakte. Hvis ikke du kommer frem med din 7er, kommer ikke de frem for å slukke ev. brann. Ser også ut som trehusbebyggelse dette, så ganske skummelt kan det bli. +1 +2 Brannvesenet - eller andre som har ansvar for utrykningskjøretøyer - er ofte de som har størst gjennomslag i saker som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 i dag måtte jeg rygge tilbake igjen. nå er det på tide og få gjort noe med sakn!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Kanskje like greit å sette i gang - siden ting tar tid når man skal henstille til folks fornuft... Men her ser vi faktisk at brannvesenet ber om "at vi kontaktes der hindringer er et vedvarende problem" http://www.finnmarkdagblad.no/nyheter/a ... 386210.ece http://www.ba.no/nyheter/article3563828.ece Her er forresten en interessant vri: - Vi ble stående bom fast, og måtte bruke løfteutstyr på de parkerte kjøretøyene for å få brannbilen fri igjen, forteller brannmesteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Hvordan ser det ut i gata idag da? Flytta du eller? Morsom tråd Jeg er så sjeleglad det er garasje og brede nok gater der jeg bor, det blir viktig ved valg av nytt rede også merker jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 BA har mange fine bilder http://www.ba.no/bilder_video/bilder/article4047739.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 BA har mange fine bilder http://www.ba.no/bilder_video/bilder/article4047739.ece Bilde nr.68 der ligner ikke det fæælt på en forumbruker ? har garantert sett den her inne og det vet jeg er flere som har gjort og, kommer bare ikke på nick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Dette er en jobb for kommunen, skriv brev til de og legg gjerne med bilder av hvordan tilstandene er der du bor. Ser at på flere av bildene dine er det umulig for brannvesen f.eks å ta seg forbi med bilene sine. Eneste løsningen her er å få kommunen på banen og fremme ønske om skilting i gaten, og det er politiet som skal fatte vedtak på f.eks parkering forbudt. Har tidligere jobbet med dette noen år, så er godt kjent med slike saker. Et tips kan også å ta kontakt med din velforening, hvis en slik finnes? Så deretter skrive et brev til kommunen skrevet under av beboerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Huff og huff! Glad jeg bor i et byggefelt der alle har garasje og næringsvett til å ikke fylle den opp med skrot men heller sette bilen i den Har selv stor garasje og romslig oppkjørsel de dagene jeg ikke gidder å sette bilen i garasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Kom forresten over en episode i fjor vinter da jeg og fruen kom ut i fra butikken og fant BMWen innesperret. Vi blei ståene å vente i over 10 minutter før en av eierne kom, var på nippet til å ringe Viking På andresiden av bilen så var det en murkant som også gjorde det slik at bilen ikke kom ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Høyskolen i ålesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 den siste tiden har det vært ganske greit. og nå i vinter med masse snø så har det ikke vært plass å parkere rundt i gata. så har ikke vært noe problem i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 BA har mange fine bilder http://www.ba.no/bilder_video/bilder/article4047739.ece Bilde nr.68 der ligner ikke det fæælt på en forumbruker ? har garantert sett den her inne og det vet jeg er flere som har gjort og, kommer bare ikke på nick Er ikke det Astrid på forumet sin bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 den siste tiden har det vært ganske greit. og nå i vinter med masse snø så har det ikke vært plass å parkere rundt i gata. så har ikke vært noe problem i vinter typisk denne tråden dukket opp igjen nå. kom hjem for 5 min siden. og da var det en fin parkering i gata her brått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 kom 2 flotte damer i en Q5 her i dag i sarp, utenfor blokka her.. sto der ett par timer før dem flyttan, snakk om huer,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Yes, it was a woman. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå