Gå til innhold

idiotiske parkeringer.


Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpt en rølpebil av en Volvo 240, skrap sia dems når du "prøver" å kjøre forbi, skriv en lapp "PGA idiotparkering, så skrapa jeg både min bil og din. Parker riktig neste gang, så slipper du den driten", så selger du bilen til f.eks meg senere sånn at de ikke ANER hvem det er :D

Fytti, for en god idè!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gata jeg bor i består kunn av hus. ikke noe boretslag eller noe. huset jeg bor i er bygget for godt over 100 år siden. og slik er det med de fleste husene her. siden det er et så gammelt strøk jeg bor i så var ikke biler og parkering noe som var i fokus da det ble bygget her. har bodd her i 24,5 år så flytter ikke pga ny innflytta rasshøl i gata. når folk nå for tiden har 2-3 biler hver så tror de det er parkeringer i hele gata rundt huset sitt. har stortsett bare bodd eldre folk uten biler her. men de siste årene har de fleste husene fått nye eiere pga naturlige årsaker. og de tror de eier gata rundt huset sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt en rølpebil av en Volvo 240, skrap sia dems når du "prøver" å kjøre forbi, skriv en lapp "PGA idiotparkering, så skrapa jeg både min bil og din. Parker riktig neste gang, så slipper du den driten", så selger du bilen til f.eks meg senere sånn at de ikke ANER hvem det er :D

Fytti, for en god idè!

Ja, Martin! En kjempe idè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt en rølpebil av en Volvo 240, skrap sia dems når du "prøver" å kjøre forbi, skriv en lapp "PGA idiotparkering, så skrapa jeg både min bil og din. Parker riktig neste gang, så slipper du den driten", så selger du bilen til f.eks meg senere sånn at de ikke ANER hvem det er :D

Fytti, for en god idè!

Ja, Martin! En kjempe idè

Jeg likte den jeg da :D Må slutte å være så sarkastisk.

Glad at de fleste her jeg bor har store gårdsplasser hvor de kan parkere bilene sine, men er 2 stykker nedi gata som har en bil for mye.. Irriterer meg grønn.. Skal klistre en liten lapp på ruta neste gang hvor det stod at jeg dulta borti bilen, uten at jeg gjorde det, sånn at de kanskje gidder å flytte bilene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt en rølpebil av en Volvo 240, skrap sia dems når du "prøver" å kjøre forbi, skriv en lapp "PGA idiotparkering, så skrapa jeg både min bil og din. Parker riktig neste gang, så slipper du den driten", så selger du bilen til f.eks meg senere sånn at de ikke ANER hvem det er :D

Fytti, for en god idè!

Ja, Martin! En kjempe idè

Jeg likte den jeg da :D Må slutte å være så sarkastisk.

Glad at de fleste her jeg bor har store gårdsplasser hvor de kan parkere bilene sine, men er 2 stykker nedi gata som har en bil for mye.. Irriterer meg grønn.. Skal klistre en liten lapp på ruta neste gang hvor det stod at jeg dulta borti bilen, uten at jeg gjorde det, sånn at de kanskje gidder å flytte bilene...

Sorry O:) Kan jo skrive at du kommer til å dulte borti om de ikke flytter den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjøre slik jeg gjor det.

Var en helg jeg var hjemme (bodde på hybel et godt stykke hjemmefra) og jeg var hos en kompis som trengte hjelp av traktoren min. Når jeg kom hjem sent søndags kveld. Stod der en bil forran låven. Tok bare å parkerte på tvers foran bilen. La igjen en lapp på bilen. Skrev. Sorry litt dårlig parkering av meg, men hva kan man forvente seg når du parkerer foran en låve? Hadde dårlig tid fordi jeg skal på skole i morgen. Det er desverre ingen som kan flytte traktoren før neste helg. Kan nås på tlf ******** til neste helg.

Fikk tlf dagen etterpå av en forbanna mann. Sa bare han var heldig at jeg hadde dårlig tid. Viss ikke hadde bilen blitt tauet på stive hjul til nærmeste bensinstasjon.

Og bilen stod der når jeg kom hjem helgen etter ;) Han hadde prøvd å komme seg ut. Men ingen lykke der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjøre slik jeg gjor det.

Var en helg jeg var hjemme (bodde på hybel et godt stykke hjemmefra) og jeg var hos en kompis som trengte hjelp av traktoren min. Når jeg kom hjem sent søndags kveld. Stod der en bil forran låven. Tok bare å parkerte på tvers foran bilen. La igjen en lapp på bilen. Skrev. Sorry litt dårlig parkering av meg, men hva kan man forvente seg når du parkerer foran en låve? Hadde dårlig tid fordi jeg skal på skole i morgen. Det er desverre ingen som kan flytte traktoren før neste helg. Kan nås på tlf ******** til neste helg.

Fikk tlf dagen etterpå av en forbanna mann. Sa bare han var heldig at jeg hadde dårlig tid. Viss ikke hadde bilen blitt tauet på stive hjul til nærmeste bensinstasjon.

Og bilen stod der når jeg kom hjem helgen etter ;) Han hadde prøvd å komme seg uten. Men ingen lykke der :P

:lol: Sykt bra ! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjøre slik jeg gjor det.

Var en helg jeg var hjemme (bodde på hybel et godt stykke hjemmefra) og jeg var hos en kompis som trengte hjelp av traktoren min. Når jeg kom hjem sent søndags kveld. Stod der en bil forran låven. Tok bare å parkerte på tvers foran bilen. La igjen en lapp på bilen. Skrev. Sorry litt dårlig parkering av meg, men hva kan man forvente seg når du parkerer foran en låve? Hadde dårlig tid fordi jeg skal på skole i morgen. Det er desverre ingen som kan flytte traktoren før neste helg. Kan nås på tlf ******** til neste helg.

Fikk tlf dagen etterpå av en forbanna mann. Sa bare han var heldig at jeg hadde dårlig tid. Viss ikke hadde bilen blitt tauet på stive hjul til nærmeste bensinstasjon.

Og bilen stod der når jeg kom hjem helgen etter ;) Han hadde prøvd å komme seg uten. Men ingen lykke der :P

vel fortjent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjøre slik jeg gjor det.

Var en helg jeg var hjemme (bodde på hybel et godt stykke hjemmefra) og jeg var hos en kompis som trengte hjelp av traktoren min. Når jeg kom hjem sent søndags kveld. Stod der en bil forran låven. Tok bare å parkerte på tvers foran bilen. La igjen en lapp på bilen. Skrev. Sorry litt dårlig parkering av meg, men hva kan man forvente seg når du parkerer foran en låve? Hadde dårlig tid fordi jeg skal på skole i morgen. Det er desverre ingen som kan flytte traktoren før neste helg. Kan nås på tlf ******** til neste helg.

Fikk tlf dagen etterpå av en forbanna mann. Sa bare han var heldig at jeg hadde dårlig tid. Viss ikke hadde bilen blitt tauet på stive hjul til nærmeste bensinstasjon.

Og bilen stod der når jeg kom hjem helgen etter ;) Han hadde prøvd å komme seg ut. Men ingen lykke der :P

Lots of WIN der :applause::applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjøre slik jeg gjor det.

Var en helg jeg var hjemme (bodde på hybel et godt stykke hjemmefra) og jeg var hos en kompis som trengte hjelp av traktoren min. Når jeg kom hjem sent søndags kveld. Stod der en bil forran låven. Tok bare å parkerte på tvers foran bilen. La igjen en lapp på bilen. Skrev. Sorry litt dårlig parkering av meg, men hva kan man forvente seg når du parkerer foran en låve? Hadde dårlig tid fordi jeg skal på skole i morgen. Det er desverre ingen som kan flytte traktoren før neste helg. Kan nås på tlf ******** til neste helg.

Fikk tlf dagen etterpå av en forbanna mann. Sa bare han var heldig at jeg hadde dårlig tid. Viss ikke hadde bilen blitt tauet på stive hjul til nærmeste bensinstasjon.

Og bilen stod der når jeg kom hjem helgen etter ;) Han hadde prøvd å komme seg ut. Men ingen lykke der :P

Lots of WIN der :applause::applause::applause:

Haha Genialt !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det samme her, folk er sykt evneveike og frekke. Jeg eier veien utenfor huset mitt(privat vei), og har en "uoffisiell" barnehage/dagmamma virksomhet, drevet av folk fra østen-for folk fra østen, i et bolighus på andre siden av veien. Helt ubegripelig hva folk tenker på, her er det egentlig godt med plasser(godtar parkering på min tomt, forutsatt at utrykningskjøretøy kan komme frem), men likevel sperrer de hele veien stadig vekk :evil: Vi ringer politiet, og de har vært her å ordnet opp et par ganger :applause: Er på nivå med alle som stadig ligger å koser seg å sperrer venstre felt på motorveien :fist: Nordmenn er helt på lavmål nivå mtp oppførsel i trafikken generelt! Å, det var godt å få ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
Bare å skrike ut det Petter, så tar jeg transporter`n og kjører en tur i gata di!

transporter er for smått.

kjøpt meg ny bil nå. så tror dette løser seg fremover nå :P

2,40 bre og 6,37 lang. dette bør skremme naboene langt inn i garasjen.

pu16zctuac3nx5ljhfbj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...