///FredriK.S Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Den er roger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 grått nytt hår godt folk! og ta taxi hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Enig med han over, la bimmeren stå hjemme, UANSETT Godt Nytt år Mvh Kristian "Heltn" Torsnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Ønsker alle ett riktig godt nytt år og for all del la bimmerene stå i garasje e.l. vil jo ikke ha brann skade i lakken pga fyrverkeri. Nyttårs forsettet mitt lyder: Dette året skal jeg bruke like mye penger på BMW'n som jeg brukte på den andre BMW i fjord:-D Ha ein fn kveld og som alle andre råder jeg folk til og ta taxi hjem:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Håper det blir et godt nytt år ja. Jeg som blei singel i går og greier:( Hehe, skal nok få hu tilbake ja! Godt nytt år ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Für Alle ein gutes gesundes Neujahr !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Godt nyttår! Kjør pent og prøv å sette fyrverkeriet riktig vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Godt nyttår folkens Selv om det er litt tidlig enda så sier jeg det fortsatt på forskudd Ønsker alle en fin feiring ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 grått nytt hår godt folk! og ta taxi hjem Taxi? Skal jo være hjemme jo, he he. Godt nytt år bimmers.no folket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Gody Nyttår alle bimmers folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Godt nytt år te alle dåkke bimmers folk. Nå va kalkunå spist og alle e mette og gode her i huset. Så da er det bare å telle ned til år 2009! Snakkes til neste år, over og ut fra Astri, Geir og Marie Helene på Karmøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå