316 Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Litt annen front hadde muligens gjort seg (uten det gitteropplegget). Men bilen er faktisk gjennomført.
marararius Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Skjønner ikke hva som er galt med den røde der? Rå syntes jeg.. Men mye stygt på den lista der, ja ..
fosse1 Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Haha, fy faen så fet den siste var ! det er jo litt sjarm i seg selv da folk faktisk gjør sånn! det er jo biler man snur seg etter, syns det er litt fet at folk tørr ! Fint var det ikke, men tøft
BreitBau Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 og noen liker crom;) Nå er det vel ikke mange år siden en slik en gjorde stor oppsikt i bergensområdet, og på den tiden var den i klassen "Max".... Det var jo grisetøft synes mange å ha chrom på hele bilen, og bilen ble vel også avbildet i bilsport, Max power etc etc... I dag er slike bilder på lister over "nightmares"... Syns det blir helt feil.. Selv om smaken forandrer seg, så kan man ikke annet enn å minnes storheten til denne bilen.. Akkurat det er problemet med lakkjobber som er MAX.. Enten det er kameleon, chrom, flakes eller andre effekter vil det nesten uansett, en eller annen gang bli HELT feil.. En vanlig originallakk derimot, vil aldri blir helt MAX, men så vil den nå aldri bli helt feil også.. Nettopp det er bakgrunnen til at jeg valgte 181 Diamantscwartz på min.. Syns synd på de som har lakkert bilen sin i en fet lakk nå, og om 5 år er den på en slik nightmare liste pga "paintjob"...
Torek Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 E36'n til Anders87 her inne er jo et sånt tilfelle. Den lakkjobben var jo helt rå i sin tid.
Clerion Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 E36'n til Anders87 her inne er jo et sånt tilfelle. Den lakkjobben var jo helt rå i sin tid. Fet den ja =D Hørte av en kompis at det man gjorde under en slik jobb var å legge plast over lakken etter man hadde lakket. Chrombørsa er jo FET btw.
estorilskreppa Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Jeg er ikke helt enig,ikke for å briefe men jeg syns faktisk den originale estoril blau metallic lakken til BMW har holdt stand som en spesiell og "godtatt" farge i mange år nå.. den er vel kansje sånn passe opsiktsvekkende og ikke super flashy heller .. ang krom og lignende så syns jeg at alt er kuult så lenge det er gjennomført arbeid ,spesielt på lakk.. men vil helst se de bilene på en utstilling enn å kjøre rundt i dem selv.. alt med måte..uansett bra det altid vil være forskjellig smak blandt oss på alle punkter..
axor Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 dette her var jo en pen bil da! flott styla med underbitt og regulering fremme, samt custom made med sub og forsterker i bagasjerommet, ser helt originalt ut ! vidunderet løp og kjøp folkens !
Haug530D Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 dette her var jo en pen bil da! flott styla med underbitt og regulering fremme, samt custom made med sub og forsterker i bagasjerommet, ser helt originalt ut ! vidunderet løp og kjøp folkens ! Den siste der var jo helt grusomm
snabbast Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Hva er dette da? Noe Bernie og Lupu har bygd? Den er nok fra mannen bak denne pimpmobil-sl: http://www.fishki.net/comment.php?id=35921 Sick!! skumbil haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå