Saltkjelen Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Etter evig lang ventetid på at noen skal komme med noen godsaker til E60/E61 facelift (også kalt LCI) har nå AC-Schntizer endelig fått fingeren i gir.. Men gud for en stor skuffelse det hele innebærer.. Jeg må foreløpig gi den tid før jeg eventuelt tilvender meg AC fronten. Alpina er foreløpig en klar vinner over de peneste frontleppene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Falt ikke helt i smak den fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Dette tar nok en stund å bli vant med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Hatt noen selv etter hvert med AC Schnitzer, og må si jeg likte ikke den nye fronten helt nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Hva er det de styrer med for tida? Kanskje man vender seg til det, men de gamle modellene var langt penere! (tenker type e36 og e34) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Bare jeg som syns det var fint da, men ok... Flotte biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Likte den heller ikke, fikk litt SAAB følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Originalt så ser jo E60-fronten ut som en hai, men med ACS-fronten ser det jo ut som haien "henger med leppa" For meg blir dette for mye kluss med linjene, går fra et nydelig bilde til noen random streker/linjer tegnet av en 5-åring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Syntes ikke den var stygg, men m tech er jo så mye fetere da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 For meg blir dette for mye kluss med linjene, går fra et nydelig bilde til noen random streker/linjer tegnet av en 5-åring! Nå er det jo ikke akkurat "random" linjer de har dratt heller da. Linjene på luftinntakene er panserlinjene over lyktene (hjørnene på panseret), og tåkelysene er nedre kant på hovedlyktene. Alt går igjen, men de har ikke truffet så bra denne gangen som på den forrige utgaven. Pre-facelift ACS-fanger er penest. Bakfangerne er jeg mer på nett med deg om - de forstår jeg ikke, og det gjelder pre-facelift også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Nei det her var ikke pent, ser ut som krympa japseplast i mine øyne. Heldigvis har jeg ikke penger til en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 For meg blir dette for mye kluss med linjene, går fra et nydelig bilde til noen random streker/linjer tegnet av en 5-åring! Nå er det jo ikke akkurat "random" linjer de har dratt heller da. Linjene på luftinntakene er panserlinjene over lyktene (hjørnene på panseret), og tåkelysene er nedre kant på hovedlyktene. Alt går igjen, men de har ikke truffet så bra denne gangen som på den forrige utgaven. Pre-facelift ACS-fanger er penest. Bakfangerne er jeg mer på nett med deg om - de forstår jeg ikke, og det gjelder pre-facelift også. Tenkte akkurat det samme da jeg så bildene: Frontfangeren funket bare ikke helt, men linjene harmonerer ihvertfall sånn ca. (egentlig lii for mye linjer på et så begrenset område), mens bakfangeren bare ikke så klok ut. Er litt minfre svulstig, men ikke i nærheten av å harmonere med noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Fikk en liten sånn wannabe audi grill :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå