Gå til innhold

E60 ACS5 Facelift er klar

Share

Anbefalte innlegg

Etter evig lang ventetid på at noen skal komme med noen godsaker til E60/E61 facelift (også kalt LCI) har nå AC-Schntizer endelig fått fingeren i gir.. Men gud for en stor skuffelse det hele innebærer.. [-(

Jeg må foreløpig gi den tid før jeg eventuelt tilvender meg AC fronten. Alpina er foreløpig en klar vinner over de peneste frontleppene..

ACS5_facelift2007_front_72.jpg

ACS5_facelift2007_rear_72.jpg

ACS5_facelift2007_front_Typ4RS_72.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir dette for mye kluss med linjene, går fra et nydelig bilde til noen random streker/linjer tegnet av en 5-åring!

Nå er det jo ikke akkurat "random" linjer de har dratt heller da. Linjene på luftinntakene er panserlinjene over lyktene (hjørnene på panseret), og tåkelysene er nedre kant på hovedlyktene. Alt går igjen, men de har ikke truffet så bra denne gangen som på den forrige utgaven. Pre-facelift ACS-fanger er penest.

Bakfangerne er jeg mer på nett med deg om - de forstår jeg ikke, og det gjelder pre-facelift også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir dette for mye kluss med linjene, går fra et nydelig bilde til noen random streker/linjer tegnet av en 5-åring!

Nå er det jo ikke akkurat "random" linjer de har dratt heller da. Linjene på luftinntakene er panserlinjene over lyktene (hjørnene på panseret), og tåkelysene er nedre kant på hovedlyktene. Alt går igjen, men de har ikke truffet så bra denne gangen som på den forrige utgaven. Pre-facelift ACS-fanger er penest.

Bakfangerne er jeg mer på nett med deg om - de forstår jeg ikke, og det gjelder pre-facelift også.

Tenkte akkurat det samme da jeg så bildene: Frontfangeren funket bare ikke helt, men linjene harmonerer ihvertfall sånn ca. (egentlig lii for mye linjer på et så begrenset område), mens bakfangeren bare ikke så klok ut. Er litt minfre svulstig, men ikke i nærheten av å harmonere med noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...