D.C.V Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Nå har de over 50% av aksjene Skal tro hordan de kommer til å drive VW videre og hva strategien blir Artikkel på VG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Tja si det. Spørs vel om det vil ha noen invirkning på modellutvalget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Kansje det blir litt mere interessange biler fra volkswagen i fremtiden da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Jeg tror nærere bånd til en storskalaprodusent kan være nyttig for Porsche - f.eks. når man skal begynne å etterleve myndighetenes ønsker om et begrenset gjennomsnittlig CO-utslipp i modellutvalget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Kansje det blir litt mere interessange biler fra volkswagen i fremtiden da.. Eller hos Porsche? Jeg stemmer for retro-versjon av Lohner Porsche. Det er jo så inn for tiden. Vanskelig å få det mer hipt. Den hadde også løst problemstillingen Der Barockengel tar opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Jeg tror nærere bånd til en storskalaprodusent kan være nyttig for Porsche - f.eks. når man skal begynne å etterleve myndighetenes ønsker om et begrenset gjennomsnittlig CO-utslipp i modellutvalget. Tenkte nevne det jeg også. CO2-utslipp beregnes vel på konsernnivå. Altså rimelig greit for Porsche å ha med noen "blue motion" på laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 ":1fq2kxb1]Tenkte nevne det jeg også. CO2-utslipp beregnes vel på konsernnivå. Altså rimelig greit for Porsche å ha med noen "blue motion" på laget. Jeg støtter denne teorien og hvis Cayenne også blir tilstrekkelig upopulær har Porsche også en sjanse i fremtiden. For de som vil lese mer om konstellasjonen Porsche-VAG har vi denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 BMW forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Annet bil & motorprat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå