Gunnar Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Vis du søker på "kan slettes" så får du ca 650 treff.. Virker som bimmers er mere opptatt av å ha flest mulig poster enn å ha orden på forumet..Noen av salgstrådene er 3-4år gammle.. Det er slettet over 15.000 innlegg fra forumet, så vi har ikke noen sletteaversjoner. Vi rekker ikke alltid å få med oss alt. Å beholde gamle innlegg er ikke noe problem i forhold til statistikken heller, hvis det er det du insinuerer. Man teller selvfølgelig antall innlegg på ID-en til innleggene, og den øker en for hvert samme om tidligere innlegg er slettet eller ei. Innlegget ditt var nummer 1.016.649 enten det hadde vært slettet en million eller ei. Dette gjelder også på alle andre forumer, og jeg tror nok ikke vi sletter noe mindre enn noen av de to andre store BMW-forumene. Men jeg undrer gang på gang; Hvorfor er du her fortsatt? Du lirer konstant av deg noe pisspreik her inne, og klager på at det er et møkkaforum, så hva pokker gjør du her fortsatt snart 2 år etter at du begynte å klage?
BreitBau Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Vis du søker på "kan slettes" så får du ca 650 treff.. Virker som bimmers er mere opptatt av å ha flest mulig poster enn å ha orden på forumet..Noen av salgstrådene er 3-4år gammle.. Det er slettet over 15.000 innlegg fra forumet, så vi har ikke noen sletteaversjoner. Vi rekker ikke alltid å få med oss alt. Å beholde gamle innlegg er ikke noe problem i forhold til statistikken heller, hvis det er det du insinuerer. Man teller selvfølgelig antall innlegg på ID-en til innleggene, og den øker en for hvert samme om tidligere innlegg er slettet eller ei. Innlegget ditt var nummer 1.016.649 enten det hadde vært slettet en million eller ei. Dette gjelder også på alle andre forumer, og jeg tror nok ikke vi sletter noe mindre enn noen av de to andre store BMW-forumene. Men jeg undrer gang på gang; Hvorfor er du her fortsatt? Du lirer konstant av deg noe pisspreik her inne, og klager på at det er et møkkaforum, så hva pokker gjør du her fortsatt snart 2 år etter at du begynte å klage? Hør Hør.. Kanskje vi bare skal slette alle innlegg med klaging i, så vi virker som ett forum bygd opp av speed og kokain-brukere som bare ser blomster, sol og "free sex" hvor enn vi befinner oss? Eller kanskje vi skal slette alle OT innlegg så vi virker som en gjeng med vitenskapsmenn og mekanikere uten hjerte og sosiale antenner.. Ett forum er bygd opp av positive og negative sider uansett.. Det gjelder ikke bare bimmers.. Kanskje vi skal prøve oss noen mnd uten adminer og modser og se hvor mange av oss som er igjen?
S.Hafsmo Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 hehe, tilogmed i en slik tråd skal det diskuteres. anyway, slike diskusjoner vil alltid være en del av et slikt forum. så jeg bare takker gunnar og de andre administratorene for et helt utmerket forum! desidert det stedet på nettet jeg bruket mest tid.
LianLi Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Må få takke Bimmers.no og de som drifter det ja, uten det så hadde jeg sikkert hatt fritidsproblemer Oi, så mye som 1000 innlegg i døgnet
Stonescream Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Grattis til oss alle. Håper det er gode backuprutiner
Richie85 Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Dæven! Ikke sett dette før nå jeg! Gunnar - Takk for et kjempe tiltak med forumet her! Du gjør en knall jobb! Videre takk til dere admin og mods. Også må vi skryte av oss selv for at man faktisk bruker forumet her og! Dette er blitt et stort sett informativt forum når man trenger det og til dels underholdning av enkelte som ikke klarer å holde kj**t.. Men sånn er det nå! Takk gutta, vi får ta noen kalde når varmen kommer ute? Har tid til det?
EirikL Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Hvordan ligger vi an i forhold til andre merkedistingte forum? Tenker på medlemmer og aktivitet... Gunnar, all skryt som kommer din vei er vel fortjent!
viplash Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Vi ligger nok langt over mercedes. De tror jeg ikek har noe skikkelig opplegg.jeg fant ingenting når jeg hadde merce selv. Men vi ligger nok langt bak VAG klubben gitt.
Richie85 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Vi ligger nok langt over mercedes. De tror jeg ikek har noe skikkelig opplegg.jeg fant ingenting når jeg hadde merce selv. Men vi ligger nok langt bak VAG klubben gitt. Litt OT, men flytta til Nøtterøy Viplash!?
viplash Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Vi ligger nok langt over mercedes. De tror jeg ikek har noe skikkelig opplegg.jeg fant ingenting når jeg hadde merce selv. Men vi ligger nok langt bak VAG klubben gitt. Litt OT, men flytta til Nøtterøy Viplash!? Jepp, flyttet til Nøtterøy (Nesten på Torød), og kjøpt med E32
Fredrik Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Vi ligger nok langt over mercedes. De tror jeg ikek har noe skikkelig opplegg.jeg fant ingenting når jeg hadde merce selv. http://www.mercefreaken.com/
viplash Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 VAG forumet er det største i landet. Og jeg fant også mercefreaken, men det er dog ikek store miljøet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå