Mr.Silver Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Makan så uheldig du skulle være da.. Viser seg nok en gang at sommerdekk og sludd/snø er en dårlig kombinasjon. Godt at ingen av dere ble skadet i utforkjøringen da
bergeee Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 hørest kjipt ut. trur jeg hadde gidd opp viss det var meg som hadde kjørt ut der etter alt det som hadde skjed. bare sitti i bimmern og frysi i hæl. men bra det gikk bra med dere da!
G-RACING Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Offoffoff, verste eg har høyrt på lenge! Lykke til vidare! Har baklykter og front til deg om du skulle ha behov for det. Ligg i Førde
matsrh Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Skikkelig uflaks! Høres ut som har hadde en hard helg, sikkert mange som hadde gidd opp lenge før dere. Men bra det gikk bra med dere
Hansh Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Får satse på at uflakskvoten er brukt opp for en god stund fremover ihvertfall!
Speedy_G Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Kunne jo ikkje akkurat gi opp da. Og virker som uflaks kvoten er brukt opp. Har ikkje merka noko til det dei siste 4 månadane Så nå er det sparing til fiksing av bil:D
Fredrik 90 Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Det var en fæl historie. Snakk om å ha maks uflaks Godt dere ikke ble skadet da, selv om bilen fikk seg en kraftig trøkk. Håper du får bilen i orden igjen da.
-Roger- Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Dæven så mye uflaks.... Håper på bedre lykke da jeg skal kjøre fra hamar til knarvik på lørdag..
Speedy_G Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Kan vel sei det at hadde det vore ein anna bil, så tviler eg på at det hadde gått så bra. Og eit irritasjonsmoment i ettertid er at det var ikkje så kaldt og dårleg vær på sikkert 1 måned. Så var liksom kun dei dagane!
Mexos Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Det jeg ikke forstår er hvorfor dere ikke tok hurtigbåten fra Bergen til Stavanger, og tilbake igjen? Koster vel litt over 300kr per pers og man er fremme etter 3-4 timer tror jeg :S
Speedy_G Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Det jeg ikke forstår er hvorfor dere ikke tok hurtigbåten fra Bergen til Stavanger, og tilbake igjen? Koster vel litt over 300kr per pers og man er fremme etter 3-4 timer tror jeg :S Enkel forklaring på dette. Sidan eg ikkje hadde fri på torsdag, så kunne eg ikkje reise til bergen før klokka var 5 og i Bergen i 7-8 tida på kvelden. Og hurtigbåten reiser frå Bergen kl 4-5 tida. Så var bil den einaste løysninga.
Ørjan^^ Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Fy faen så surt, håper aldri at jeg selv kommer opp i ein sånn situasjon!
Speedy_G Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 Bumper denne opp litt, og legger til at bilen ligger ute til salgs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå