doffa Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 http://www.sol.no/klipps/video/how_close vet ikke om dette er repost. men heldigere mann skal man leite lenge etter
Marius2002 Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Hehe har en film liggende på datamaskinen full med slike nesten ulykker. Skal se om jeg får lastet den opp på youtube å limt inn adressen her. Den er helt syk.
wabby Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Fikk lastet den opp til slutt Litt flaks her ja, men gud å plagsom musikk ...
matsrh Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Haha, bra den med snuten og de tyvene som sitter i bilen Ellers mange som har griseflaks!
larserso Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Utrolig elegant å dra opp kameraet omtrent i det bilen drar inn i muren, he-he!
wabby Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Haha, bra den med snuten og de tyvene som sitter i bilen Ellers mange som har griseflaks! Mener at det er satt opp for en reklame, men artig er det
Espen^^ Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Fikk lastet den opp til slutt likte godt det ranet på ca 2 min eg hehe
Ellingsen B. Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 den var close ja ..så litt kald ut..rolig fram med kamera..
lloydsb Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Fikk lastet den opp til slutt likte godt det ranet på ca 2 min eg hehe haha!¨ første klippet.. jevla kald han der, satan. Tror ikke han vet helt hvor heldig han var
Fredrik 90 Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Noen folk har rett og slett griseflaks. Særlig han som ble reddet av treet da rallybilen kjørte ut, helt utrolig.
vetu03 Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Fikk lastet den opp til slutt likte godt det ranet på ca 2 min eg hehe haha!¨ første klippet.. jevla kald han der, satan. Tror ikke han vet helt hvor heldig han var Virker nesten som om han ikke skjønner hva som skjedde... Men griseflaks hadde han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå