Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

en 520 er håpløst treg i mellomregisteret,kjører du foreks. i 60 og gir flat pedal i 4de bruker du en liten evighet til 100...

Skrevet

derfor må du fikse deg med lavt giret girkasse....sprek da...kommer fort fra 60 til 100 i 5 og da med flat pedal...eneste negaive er att toppfarta blir ikke mer en 180 med meg da...men artig leketøy...men kjp m5 istede, slipper å clutche den ut hele tiden;)

Skrevet

Da må E39 ha annen utveksling, for den gjør nærmere 100 på 2.giret ;)

Og da har den ikke 4k i 120.

Men jeg er enig i at den har lite power i mellomregisteret, blir mye giring og mye flat pedal for å utnytte de få kreftene som ligger over 4k ;)

Skrevet
Da må E39 ha annen utveksling, for den gjør nærmere 100 på 2.giret ;)

Og da har den ikke 4k i 120.

Men jeg er enig i at den har lite power i mellomregisteret, blir mye giring og mye flat pedal for å utnytte de få kreftene som ligger over 4k ;)

E39 har en annen motor også. ;)

Skrevet
Selvfølgelig, er jo M52. Høl i huet :P

Men den er vel rimelig lik bortsett fra dobbel vanos og alublokk med nicasil belegg? :)

Dobbel vanos hjelper litt på det. E39 520i føles ikke like undermotorisert som e34 520i med enkel vanos.

Skrevet
Selvfølgelig, er jo M52. Høl i huet :P

Men den er vel rimelig lik bortsett fra dobbel vanos og alublokk med nicasil belegg? :)

Er enkelvanos og på tidlig m52;]

Skrevet
kjøp deg heller e34 m5;) mye bedre en 3,5;P hehehe, har 520i e34 å m5 e 34 selv jeg;)

Tja, spørs hvilken 3,5L det.. Sier bare Alpina B10 bi-turbo jeg... Noe som lett gjør at en e34 m5 både 3,6 og 3,8 blir skjelven og får prestasjonsangst til de grader !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...