Gå til innhold

E36 med V- tech motor :(

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ok, 200 000km mener jeg.. Og av rent erfaring så synes jg at BMW motorene går jo mye lengre, har jo kjørt japsebiler over 200 000km som drikker olje som søren.. Osv..

Den beste og mest holdbare motoren jeg har hatt sto i en 86-mod toyota corolla med 280 000 på telleren. Gikk på samme olja fra 200 000 og frem til 280 000 den :wink: Den går den dagen i dag, aner ikke hvor langt den har gått nå da men...

Jeg vil tørre å påstå at de fleste japse motorene er mye mer holdbare enn bmw's sine motorer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japsemotorer holder! Vet om flere som har gått over 200 000 på samme regreim, 50000 på samme olja osv.

Japsebiler, spesielt av den litt eldre og simple typen er perfekt for folk som gir f. i bilhold, dvs 90% av den norske befolkning. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japsemotorer holder! Vet om flere som har gått over 200 000 på samme regreim, 50000 på samme olja osv.

Japsebiler, spesielt av den litt eldre og simple typen er perfekt for folk som gir f. i vilhold, dvs 90% av den norske befolkning. :roll:

Subaru for eks.. :shock: gamle typer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne var jo tøff, ser ikke helt pointe med og klage over slikt. er jo laget mange e36er så denne er jo ikke sjelden eller spesiell akkurat. og den ser jo fortsatt ut som en bmw og ikke en blanding av bmw/honda/toyota/nissan/ og mye annet rart. gjikk jo heller ikke så verst, har nok ikke takket nei til denne bilen uansett om den har honda motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, 200 000km mener jeg.. Og av rent erfaring så synes jg at BMW motorene går jo mye lengre, har jo kjørt japsebiler over 200 000km som drikker olje som søren.. Osv..

Den beste og mest holdbare motoren jeg har hatt sto i en 86-mod toyota corolla med 280 000 på telleren. Gikk på samme olja fra 200 000 og frem til 280 000 den :wink: Den går den dagen i dag, aner ikke hvor langt den har gått nå da men...

Jeg vil tørre å påstå at de fleste japse motorene er mye mer holdbare enn bmw's sine motorer....

Toyota er det mest holdbare som finns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...