Gunnar Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Det som irriterer meg mest er folk som på død og liv skal forbi meg, kun fordi jeg har en L bakpå bilen. Det er samme hvor fort jeg kjører, forbi, det skal de. Du kommer nok til å gjøre det samme selv når Len er borte. L-biler går det gjerne litt tråere med inn mot kryss, tregere til å komme seg utpå veier, kveler motoren i kryss osv. Selv om ikke alle er sånn, så er mange sånn, og da er det irriterende å ligge bak. Du starter dårlig hvis du allerede nå har begynt å irritere deg over trafikken... Generelt syns jeg vi bør være flinkere til å bli mer tolerante. Har fått skikkelig dårlig samvittighet noen ganger når jeg har gitt noen tuta, og sett etterpå at det er en gammal kæll som helt sikkert er noens superhyggelige bestefar. De gamle bør også få eksistere i trafikken, selv om det går tregere etterhvert som man blir eldre. Det som er skremmende er at det vil skje de fleste av oss også...
Sir Hofstad Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Det som irriterer meg mest er folk som på død og liv skal forbi meg, kun fordi jeg har en L bakpå bilen. Det er samme hvor fort jeg kjører, forbi, det skal de. Du kommer nok til å gjøre det samme selv når Len er borte. L-biler går det gjerne litt tråere med inn mot kryss, tregere til å komme seg utpå veier, kveler motoren i kryss osv. Selv om ikke alle er sånn, så er mange sånn, og da er det irriterende å ligge bak. Du starter dårlig hvis du allerede nå har begynt å irritere deg over trafikken... Generelt syns jeg vi bør være flinkere til å bli mer tolerante. Har fått skikkelig dårlig samvittighet noen ganger når jeg har gitt noen tuta, og sett etterpå at det er en gammal kæll som helt sikkert er noens superhyggelige bestefar. De gamle bør også få eksistere i trafikken, selv om det går tregere etterhvert som man blir eldre. Det som er skremmende er at det vil skje de fleste av oss også... Enig i den...
MatsBuer Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Det som irriterer meg meste er som mange andre her sier, de som blinker idet de svinger og de som ikke blinker, de som er helt håpløs på farten, 100 på strekker og 40 i svingen! Og så har du de som legger seg helt oppi rompa de når du venter på å komme inn på veien i oppoverbakke! Er det ingen som skjønner at du kanskje triller litt bakover idet du starter?!! Blir irritert bare åp tanken! Det med helt opp i rumpa irriterer meg også. De må da skjønne at bilene triller litt bakover i bakkestart hvis du ikke bruker brekket hver gang. Skulle nesten gått ut til de å spurt om de har baklys fetish eller vil knulle eksospotta de.
bad_ip Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Skjer så ufattelig mange ganger at folk ligger klin oppi ræven på deg. Har så evig lyst å høgge inn bremsen da. Skjønner ikke hvorfor folk skal ligge 2 meter fra deg når du holder fartsgrensen og det er mye trafikk. Er jo ikke akkurat som om de kommer noe fortere fram. Og på 2-felts vei også. Hvorfor ligge tett når de for faen bare kan kjøre forbi viss de føler jeg kjører for sagte i fartsgrensen. Og som nevnt tidligere i tråden ang blinklysbruk. Du er på vei ut i rundkjøringen... du ser det kommer bil fra venstre og venter... så svinger den av der du står. Da tenker jeg "ER DET VANSKELIG Å GI ET LITE BLINK TIL HØYRE?" Og sånn generelt så er alle "tullinger" i trafikken. Tar ingenting forgitt. og en liten siste ting som kan være litt skummelt. Du kjører på forkjørsvei og kommer til et kryss. Bilen som har vikeplikt for deg har god fart mot krysset... da føler du liksom "har den tenkt å stoppe eller?"
Wolfeh Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Jepps, folk som kjører helt i rævva de er så jævlig irriterendes. Noen som vet om hvis du triller bakover når du skal ta bakkestart og kommer borti dem som står bak deg. Blir det din skyld? Eller er det noen regler om at man må stoppe så så langt bak en bil i en bakke? Hadde vært morro å bare sakte men sikkert trillet bakover hvis man hadde hatt på henger feste OOPS der gikk fangeren din. Og ja folk som kjører under fartsgrensen.
bad_ip Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Viss jeg ikke tar helt feil nå så har jeg hørt det er din feil viss du renner i bilen bak. "Den som rygger har vikeplikt for alle" Er jo ikke akkurat rygging. Men å løse den med håndbrekket så skal jo ikke bilen renne bakover. Men det du sier hadde vært veldig artig ja. Gitt de en lærepenge.
Chris_ Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Kunne ikke vært mer enig med deg! Skjønner ikke sånne idioter som ikke klarer å bruke blinklys når de skal svinge ut av en rundkjøring. Irriterer meg grenseløst!
Søreng Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Siden du ikke hadde hørt noe ang den "blinke til venstre i rundkjøringer" regelen.. Joda, har hørt om den.
kribje Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 det verste som fins i trafikken må jo være mange sykkellister som liker og sykkle 3-10 stk i breden der du skal kjøre. de har tyderlig problemer med og brukke det som heter gang og SYKKELSTI!.
oddis Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Det er noe som skiller seg ut, og det er de som ikke klarer å holde AVSTAND. Dette er omtrent det verste problemet i dagens trafikk syns jeg. Folk skal ligge planta på fangeren din over lang tid, selv om de har god mulighet til å kjøre forbi. De gangene jeg har mulighet bruker jeg å dumpe clutchen og dra et par lange kontraer foran dem... da skal du se de legger seg med goooood luke til deg. Skulle jo tro de var rusa på piller så daue i hodet dem tydligvis er. Alt av fotgjengere og syklister er stort sett alltid en pest og en plage uansett hvor og når. Man ser iallefall hvilke av syklistene som har førerkort og ikke..
bmw driver Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Du kommer nok til å gjøre det samme selv når Len er borte. L-biler går det gjerne litt tråere med inn mot kryss, tregere til å komme seg utpå veier, kveler motoren i kryss osv. Selv om ikke alle er sånn, så er mange sånn, og da er det irriterende å ligge bak. Du starter dårlig hvis du allerede nå har begynt å irritere deg over trafikken... Ser den, men jeg har øvd meg en god del på veier med mindre trafikk før jeg fylte 16 så jeg er blitt godt vant med bakkestart og slikt, så jeg har aldri kvelt bilen når jeg har vært ute og kjørt på veier med en del trafikk. Men hvis jeg kjører på vei med fartsgrense på 80 km/t og jeg holder meg litt over fartsgrensa, så er det nesten alltid en som skal forbi. Og det syns jeg er unødvendig, spesielt hvis de skaper farlige situasjoner ut av det.
Driv3r Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Det kan jo tolkast på fleire måter, farlige situasjoner oppstår når du ikkje blinker ut og kjører ut til ein buss stopp når han som er bak deg vil forbi og klarer ikkje å kjøre forbi, men alikevel prøver på ein kort strekning då er det jo bedre at du kjører ut so slepper han og du å lage farlige situasjoner
hagenisse Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 De gamle bør også få eksistere i trafikken, selv om det går tregere etterhvert som man blir eldre. Ikke enig. Skal det blir noe som helst flyt i trafikken må man stille høyere krav - og greier man ikke følge dem så kan man være superhyggelig mens man tar bussen. Hvis folk var mer opptatt av å få trafikken til å flyte, så hadde det ikke vært behov for å være noe mer tolerante.
Andreas1 Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Det som irriterer meg absolutt mest er at folk ikke bruker blinklys. SPESIELT i forbindelse med inn og utkjøring i rundkjøringer. På en god nummer to kommer de som tar store svinger, dvs de legger seg ut til venstre for å svinge av til høyre og motsatt. Det er jo i tillegg direkte farlig... Nummer tre tror jeg må være de som absolutt ikke kan/vil hjelpe til med forbikjøringer og som gjerne også vanskeligjør dette. Ellers skal det egentlig ganske mye (for mye?) til før jeg lar meg bli irritert i trafikken.
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 folk som bremser ned KVAR gang det kommer ein bil i mot uansett kor brei veien er har ein sånn person som lager kø kvar dag, han kjører 10 - 20 km/t saktere enn fartgrensa overalt, blir like glad kvar gang han svinger av og som andre har nevnt : folk som ligger heilt oppi ræva på deg, sjølv om du ligger overfartsgrensa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå