Gå til innhold

Hva irriterer deg mest i trafikken?

316
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kom kjørende inn i en rundkjøring for en stund siden. ( Tempokrysset) for de som er "kjent" i Sandefjord. Skal rett frem, så ligger i høyre fila. Det kommer en bil på innersida av meg, det er riktignok 2 felt, så det er greit nok. og rett før jeg kjører ut, så legger han seg over i mitt felt, helt uten å se seg til sidene, eller i blindsona. Jeg blir nødt til å bremse, og endte med å kjøre inn i en godt over halvmetern av isete brøytekant. Fikk høyre forhjul rett på, og bilen nærmest hopper.

Jeg klikker mentalt, og følger etter vedkommne. Blinker og tuter, i håp om at jævelen skal stoppe, men neida, han GIR på og prøver å kjøre fra meg. Det er da det svartner for meg, og jeg bestemmer meg for at han her skal jeg faen meg få stoppa.

Følger etter, og han kjører til venstre ( ned mot politistasjonen) i lyskrysset, på rødt. Jeg følger etter. Han svinger til høyre mot hvalfangstmonumentet, og til høyre mot park hotel. I lyskrysset der, blir det 2-felt, så jeg vrenger forbi han, og bråstopper foran han. Setter på varselblink, går ut av bilen og nærmest løper mot han. Lenge sia jeg kan huske å ha vært så forbanna :P Jeg river opp døra på bilen hans, en gammal sølvfarget Hiace, og tar tak i han. River han ut av bilen, i det jeg begynner å skjelle han huden full.

Jeg kan ikke huske hva jeg sa, men det var ikke akkurat de hyggeligste ordene som finnes. Står med knytta neve, klar til å kline til. Det eneste han fyren får frem var " jai beklagar, jai beklagar" og han skifta farge, bokstavelig talt. Fra pakistansk, til skitten snø farge :P

Jeg avslutter vår lille samtale med å si " Hvis jeg ser deg èn gang til, så dreper jeg deg!!" mens jeg så han inn i hvitøyet. Tar tak i han, og slenger han inn i bilen igjen, og smeller igjen døra på han.

Så kjørte jeg til jobb, noe som var planen,fra begynnelsen av. Denne hendelsen resulterte i at jeg kom 10 min for seint på jobb, men sjefen forsto meg, når jeg forklarte situasjonen :P

Konklusjon: folk som skifter fil, enten det er i rundkjøring, eller wherever, uten å se seg for i det hele tatt, burde ikke hatt lov til å kjøre bil! !! Takk for oppmerksomheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utover der jeg bor er det mange plasser det bare er plass til en bil eller to biler om begge holder siden sin. Men når jeg først stopper og viker for at den andre kan kjøre så forventer jeg en hilsen/takk. Spesielt viss det er mørkt og jeg blender ned til parklys. Er så sykt mange som ikke gidder å hilse. Utakknemlige jævler :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...