Gå til innhold

Min E46 330 cik, Ny eksos s7

NiklasJa
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så en stor bulk idag rett over bensinlokket. Skjønner ikke hvordan den kan ha kommet dit.

Er så ufattelig kjipt. Får lyst til å bare legge meg ned å grine.

Dette skjedde meg også engang riktig nok en ascona b for sikkert 10 år siden, men det var veldig kjedelig. Visste jo ikke hvem man skulle skylde på for jeg hadde ikke merket noe, bulken bare var der en dag.

Uansett flott bil du har :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil med riktig motor :) E46 coupe og cab kom ikke som 316, så er nok derfor du ikke fikk i 316CI merke ;) Ellers så ser det widebody kitet fett ut :)

Jeg vet ikke med cab, men i bl.a. Hellas og muligens Portugal kom e46 coupe som 316. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil med riktig motor :) E46 coupe og cab kom ikke som 316, så er nok derfor du ikke fikk i 316CI merke ;) Ellers så ser det widebody kitet fett ut :)

Jeg vet ikke med cab, men i bl.a. Hellas og muligens Portugal kom e46 coupe som 316. :)

Jeg så en sølv 316 Coupè i Hellas ifjor :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg kunne slenge opp to nye bilder som jeg fikk tatt med mobilen.

Dette bilde er fra forrige uke da det snødde så mye. Jeg og en kompis ble så ivrige over de nydelige hvite og usaltede/måkte veiene. Så vi døgna rett og slett.

bf5vmwczahwha8pgk6aj.jpg

Dette bilde er tok jeg etter 316 ci emblemet kom på bakpå. (kansje ikke så stødig men, pytt pytt)

ud9xkrf71w865wxcqs60.jpg

Skal få tatt noen skikkelige bilder etter omlakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...