Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber for tiden i Norges herlige Helsevesen:) Jobber innen for akuttmedisin, dvs Amublanse samt at jeg også jobber på AMK (113 sentralen). Trives forsåvidt bra i yrket. Er jo et veldig variabelt yrke hvor man egentlig aldri vet hva som skjer fra dag til dag.

Jeg sitter vel med tanken på å ta videre utdannig. Dette blir isåfall innenfor sykepleien hvis det skal bli aktuelt. Det som hadde vært knall hadde jo vært å kommet ut på plattform som medic etterhvert :) Men det blir nok mange år frem i tid.

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg er for tiden lærling i prosessindustrien.. Har fagprøve til sommeren, men ikke helt bestemt meg for hva jeg vil etter det.. Er på Norcem nå, og trives egentlig bra der.. Det er en sementfabrikk, som ligger i Brevik. Største sementfabrikken i Norge (av 2 :roll: ) Føler selv at jeg har valgt riktig vei å gå.. Går skift, og trives med det.. Er noe herk innimellom, men har endel fritid også! :)

Skrevet

Er utdannet serviceelektronikker, og jobber som print-teknikker i et firma som heter NorDoc. Vi skrur i hovedsak Xerox.

Har også en deltidsjobb hos Clas Ohlson - City Syd. Noen andre fra Clas her? =)

Xerox%20Igen3%20.JPG

Skrevet

Er lærling i et Anleggsfirma litt uttafor Ålesund, Hvor jeg kjører ei Cat 312CL Gravemaskin, Og pittelitt lastebil når det passer seg :)

Bilde051.jpg

Skrevet

jeg jobber som rørlegger i dag, syns det er helt greit, men jeg vil mere.. Så det er mulig jeg skal prøve meg i maler yrket eller at jeg blir bedriftseier ;) Det siste frister mest :) Siden dere andre legger ut bilder av deres utstyr og arbeidsplass, så legger jeg ut bilde av verdens beste verktøy ;)

tn90soxt3en07vyitbgx.jpg

Skrevet

Er utdannet IKT-driftsoperatør, men siden man ikke kan kombinere hobby og jobb så holder jeg på å ta mitt andre fagbrev innen maskinoperatør nå.. LItt lei av å være lærliing, og satser på at jeg ikke blir lei av denne jobben også :)

Skrevet

Ble ferdig med læretiden i Aker elektro denne måneden. Venter på fagprøven.

Jeg har vært 1 år i Hammerfest på Snøhvit LNG. (2 uker på, 3 uker av) hvor jeg har jobbet med: Varmekabel, lys, fiber, alarmanlegg.

Det siste 1,5 året, har jeg jobbet på verftet på Stord, hvor vi bygger verdens største borrerigger.

Her har det gått i kabeltrekk, kobling, og commissioning. (testing, ferdigstilling og igangkjøring av utstyr.)

akerspitsbergen.jpg

Noen utsiktsbilder fra ankervinsjen på den ene riggen.

Bilde434.jpg

Bilde435.jpg

Bilde436.jpg

Bilde437.jpg

Skrevet

Yngvejos du har tydligvis ikke høydeskrekk :P

jeg er utdannet IKT-driftsoperatør og jobber som system ansvarlig i en bedrift pr dags dato.

har også data som hobby og det går bra, studerer vidre og skal ta noen nye sertivikater innen tråløst nettverk og sikkerhet, har 4 fra før,men gidder ikke å gå nærmere inn på de.

har også bil som hobby så da jeg er lei av data jobber jeg med an av bilene i garagen, går bra og kombinere ;)

Skrevet

Siden dere andre legger ut bilder av deres utstyr og arbeidsplass, så legger jeg ut bilde av verdens beste verktøy ;)

tn90soxt3en07vyitbgx.jpg

Helt enig her! :D Jobber som snekker, og bruke forskjelig Hilti verktøy daglig :wink: Og dette er noe som holder :wink:

Skrevet

Jobber som signalmontørlærling. Er ansatt i Baneservice AS, som er norges største entrepenør innen jernbane. Dette firmaet var tidligere en del av NSB, og Jernbaneverket før det ble Baneservice AS.. :)

Firmaet har med andre ord lang historie innen nybygging og vedlikehold av jernbane og sporvei.

Er inne i mitt siste halvår som lærling nå, og med bestått teorieksamen er det bare å vente på fagprøven. Dersom det går veien så er jeg sikret fast jobb resten av livet, med meget god betaling... :wink:

http://85.221.23.150/b/baneservice.no/

Bilde av meg til venstre forresten. :wink:

Skrevet
Siden dere andre legger ut bilder av deres utstyr og arbeidsplass, så legger jeg ut bilde av verdens beste verktøy ;)

tn90soxt3en07vyitbgx.jpg

Helt enig her! :D Jobber som snekker, og bruke forskjelig Hilti verktøy daglig :wink: Og dette er noe som holder :wink:

Du handler vel ikke tilfeldig hvis hos Motek? :)

Skrevet

var å henta den første firmabilen som har bytta logo/grafik idag

det kommer til å bli mange sånne sjåandes rundt om i Stavanger, Haugesund, Stord og i Bergens området

P130109_143401.jpg

P130109_1434.jpg

Skrevet

tn90soxt3en07vyitbgx.jpg

Og det beste med alt er at det er mitt private :D Har jo også handverktøy, men det er ikke noe å legge ut bilder av da alle har sett en skiftnøkkel og noen vannpumpetenger før ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...