Gå til innhold

Har du blitt naila av UP?  

153 stemmer

1. 1. Har du blitt naila av UP?

• Nei, aldri
      69
    • Ja, fått bot
      55
    • Ja, mista lappen gitt!
      30

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mistet lappen etter jeg hadde hatt den 1år, 6månder uten og 9000,- i bot.. Sure peng det ja, og det var ikke med noen sprek bil, men en gammal sur Saab...

2uker til jeg har hatt den i 2år igjen, så satser på å ikke miste den før det.

Skrevet
Du har hatt 17 biler på 4 år????

Er ikke så ekstremt det da. Er flere her i byen som har 10-15 biler i året :shock:

Skrevet

144km/t i 80 sone i Østerdalen ved en forbikjøring av tre biler på et langt og oversiktlig langstrekke. Det resulterte i 15 måneder uten kort og 14 dager pallespikring.

Utrolig irriterende at den tredje og siste bilen som hadde daukjørt under fartsgrensa i et par mil plutselig skulle gi jernet når jeg skulle til å kjøre forbi :evil: Ikke f.. om jeg skulle gi meg og bli ligende bak igjen i 10kmt under fartsgrensa, men det fikk sin pris kan man trygt si :?

Skrevet
Mistet ikke ungdommer lappen før i tiden da? (regner med det siktes til at det er mange unge og uerfarne sjåfører her).

Disse sjåførene (de som lærte og overlevde ihvertfall) har vel blitt eldre nå og representerer en annen aldersgruppe enn de fleste andre her inne?

joa, men sprekere biler er billigere nå, enn det det var for si, 10 år siden... men jeg er ikke så gammel enda, men prisene på m3 har sunket godt siden jeg var 16-17 år (5 år siden)

Trenger ikke ha betydning det. Jeg ble tatt med en 1,6L Golf FSI ;)

Skrevet

10000 i bot å 1 år uten snittfart på 98,6 i 60 og 50 sonen.

å 4900 for 116 i 80 sonen kappkjøring lamme en taxi :P . kjipe penga å miste :P

Skrevet

Billigere og banke opp noen og bli dømt for det :lol: vold er vist ikke så farlig

som og kjøre litt over grensa :wink:

Skrevet

Billigere og banke opp noen og bli dømt for det :lol: vold er vist ikke så farlig

som og kjøre litt over grensa :wink:

jepp,bare 5000 for for ordentlig pryl :D

Skrevet

Hadde lagt bilen på ca 90 km/t på cruise, og da jeg kom til en 60-sone var jeg litt slapp og ga beng i å slippe opp, lot bilen fortsatt ligge på cruise...

Plutselig kaster en refleksmann seg med lollipop ut i vegen og vinker meg inn. Faen i helvete tenker jeg, visste jo at jeg hadde ca 90 km/t på meteret og dette var en 60-sone. Regnet med at det ble beslag

Politimannen var hyggelig og mente det gikk litt for fort. Joda, sa jeg, gikk vel litt over 60 dette her, men ikke så mye over. Hvor mye tror du at du hadde da sa han. Maks 80 sa jeg, hadde jo ennå et ørlite håp om at det kunne gå bra.

Jo, nå skal du høre sa han. Vi har målt deg til 87 km/t (beslag i 60-sone er som kjent 86 km/t), men siden dette er laserkontroll, så trekker vi fra 3 km/t på sikkerhetsmargin, hvilket betyr at du blir målt til 84 km/t. Hadde det vært radar her idag så hadde du nok mista lappen, for da er det ingen sikkerhetsmargin som blir trukket fra...

Fy faen, gjett om jeg var glad. Husker ikke bota, men ca 4000 tror jeg, og det betalte jeg faktisk med glede.

Skrevet

-1 laser kontroll for mange mange år siden, fikk bare 3500,- med 120 i 90 :lol: Det var den gang det var litt billigere å bli tatt det.

-1 forbi kjøring av sivil bil faktisk. Var ikke så lurt i lengden det. 6500,-

-1 fotoboks på vei til Horten, jævlen stod bak et tre av alle ting :shock: 3500,- tror jeg det var.

All over ikke så ille på nesten 12 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...