Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Litt OT, Eg vil berre spørre fordi dette var jo litt billig egentli, er det noen som har noen erfaringer med dette senkesettet som v-maxx selger?

Tenker på dette http://www.v-maxx.no/WS/index.php?main_ ... ucts_id=39

Og er det noen som har erfaringer med v-maxx utenom?

Ville sotte pris på om noken visste?

Og er ikkje meininga å ødelegge tråden, så beklager til trådstarter.

Meget pen bil med en meget pen farge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 535 saltkjelen. Dette er kosebil delux. Hadde jo selv en 98 535iA for en del år siden og dette var skikkelig deilig cruiser. Ser din er produsert 10.97, har du 245hk motoren eller 238hk motoren?

Liker mod'listen din også:) (send meg pm så skal du få niceprice på senkesett eller komplett justerbart/cup kitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.. :)

Nei, bilen er ikke i hus. Den ble omregistrert på meg idag og bli sendt førstkommende Onsdag. Så da er den her til neste helg håper jeg. Er kjempespendt. Jeg mener at bilen har 235 hesteren, men nå er ikke jeg så godt kjent med E39 som jeg er med E60/E61, så det skal jeg ikke si for sikkert. Er det 245 hesteren er jo ikke det noe minus. Noen som vet? Bilen er, som Ellingsen allerede har nevnt - produsert 10/97 og er altså en 98 modell.

Takk for det Ellingsen. Jeg skal sende deg en mail når tiden for senkesett kommer.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Jeg har bilen i hus innen noen dager, så dette skal bli kjempespennende. Skjønner at jeg må ta meg en laaaaang kjøretur. Tenkte jeg skulle ta meg en tur til fjellet for å måke av taket på hytta - bare for å svi av noen kilometer.. :twisted:8)

Er du fornøyd med din 535i? Hvordan har holdbarheten vært og er det noe du syns du har hatt problemer med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med skikkelig børse salty!

Gromt utstyr dette, V8 er liksom ikke hverdagskost, så litt ekstra morro.

Liker også modlisten din, selvom komfortstoler fra E60 høres dyrt ut i utgangspunktet...?

:wink:

Kom gjerne med flere bilder, er morsomt å se før og etter bilder.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...