Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det blir noe helt annet. Nei, jeg har ikke tatt av listene, av den grunn at jeg ikke fant ut hvordan de tas av og at den satt bom fast på de forsøkene jeg prøvde. Fant heller ingen god DIY-guide på demontering, men dersom du har noen triks på lager tar jeg selvsagt i mot Richie 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, så absolutt, men føler at det blir ett bedre helhetsinntrykk når M-fangere kommer på ettersom disse ikke har chromelister... Men for all del, viser det seg å bli en total bommert (noe jeg ikke tror det blir) så er det bare å rive av sjiiten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du hadde fått en DIY, da trenger du nok ikke triks fra meg.. hehe! Men er som blir sagt over, vær forsiktig når du tar av.. er ikke noe problem, men jobb deg litt og litt bakover når du får løsnet fra klipsene..Endte med å ta av listene rundt hele da jeg gjorde denne jobben på 330n, tålmodigheten min ble satt på prøve, så fint at fruen liker sånne knote ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange hyggelige ord, tusen takk, det var hyggelig å høre.. :)

Folien har jeg kjøpt av Superprint i Vestby. Folien betalte jeg 350 kroner for i størrelse 122x130 som svart matt. Det er greit å ha litt ekstra i tilfelle man feiler, men ser nok at jeg sitter igjen med litt til overs, selv etter to feil.. Prisen er jo ingenting å si på, så å spare 20kr på å gå ned i størrelse ser jeg ikke poeng i...

Takk for det Chris A, kamera er morsome greier. Gleder meg faktisk til høsten (selvom jeg vegrer meg for å si akkurat det) da det er svært mange fine fotomotiver. De beste bildene tas vel egentlig, etter mitt syn, på høsten... :)

Ellers må jeg jo tilføye at bilen vaskes flere ganger i uka og da er det deilig å ha tilgang på skikkelig utstyr. Dette er noe helt annet enn piss-skummen man får fra statoil. God tjukk skum gjør susen med skikkelig høytrykk!

bmywcotomgwtot0r9lcs.jpg

udvyb5i6585sqp992civ.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av ferdig resultat. Kommer noen flere nærbilder i morgen og disse DIY'ene kom virkelig til sin rett når det gjaldt siste rest av folieringen.

xbdkwiceld7lefjb2ql7.jpg

Mikael @ vet desverre ikke hva slags såpe som blir benyttet da dette er i vaskeanlegget på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...