Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Kan rope ut Fredrik, men tror jeg ønsker å beholde Rondellene. En av de desidert peneste BMW felgene. Synd de ikke er å få tak i lenger, men ettersom det har vært en meget meget populær felg bør det jo være mulig å få tak i noen pent brukte? Har du undersøkt finn? :)

Takk, det hadde vært supert :)

Ja, er synd at de ikke lager slike lenger, syntes disse passer veldig godt BMW.

Jeg søker på finn.no og andre svenske sider hver dag, men er ikke bare bare, å finne felger som ser greie ut, samt ikke befinner seg så altfor langt unna.

Men det er vel bare å vente, så kommer det sikkert noen etterhvert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksosanlegg er en prioritering, men før jeg får på ett eksosanlegg må jeg ha på M-fangere.. noe jeg planlegger til sommeren ettersom jeg skal få lakkert større deler av bilen.. :)

har varm garasje med stor og sterk arbeidslampe..hmmm.. :)

Ja, men da er det hvertfall ikke plassene det skal stå på. Kommer tilbake med DIY.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksosanlegg er en prioritering, men før jeg får på ett eksosanlegg må jeg ha på M-fangere.. noe jeg planlegger til sommeren ettersom jeg skal få lakkert større deler av bilen.. :)
har varm garasje med stor og sterk arbeidslampe..hmmm.. :)

Ja, men da er det hvertfall ikke plassene det skal stå på. Kommer tilbake med DIY.. :)

Skulle vel være mulig å få inn litt større bil i den vaskehallen der ja. Stedet likner litt på mitt tidligere lørdagsjobbsted på Furuset.

Savner litt muligheten for å kunne vaske om morgenen og la bilen stå inne hele dagen i varm og god hall, før man kjørte hjem igjen.

Er vel ikke mange biler i Oslo området som har opplevd plussgrader siden tidlig Desember nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ja, shadowline er på ønskelysten, men er usikker på om jeg ønsker matt eller høyglandspolert. I første omgang skal jeg foliere listene enten i matt eller blank, så får vi jo se hvordan det resultatet blir. Jeg tror det blir bra med blank hvis jeg folierer de matte detaljene på speilet også.. 8):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får se hva det blir til Richard :) Dersom han selger i deler er jeg nok interessert i det, men ettersom jeg får folien til en meget gunstig pris, så vil jeg gi det ett forsøk. Skal se om jeg får blank eller matt. Noe svart rundt vinduene blir det nok uansett til sommeren... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hørte fattern synes bilen din var fin ;-)

Fått på nye felgene? Jeg vil se bilder :D

Hehe, det var hyggelig å høre. Deilig å få ordnet opp i pixelfeilen, det hevet interiøret betraktelig. Han slet og prøvde to ganger før han fikk det til, men tredje så ble det helt toppers. 100%, ingen bortglemte pixler.. :D

Pæra i km. displayet begynner riktignok å bli dårlig, så denne bør byttes.

Har ikke fått de nye felgene ennå, men en gang i Mai, så blir det vel bra tenker jeg.. :)

Prøver meg på Valle i slutten av April, men har en ganske stresset mnd. April/Mai, så får se hva jeg rekker. Men en liten svipptur bør ikke være vanskelig.. 8)

Her er hvertfall noen bilder av hvordan den ser ut nå :)

5pr7fwnxloxrv07y3br6.jpg

qp3b417v6berl1yl9w8y.jpg

l1vjgexnxsfjtcmxje2d.jpg

jiw5yssveifg71mo02c9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...