///FredriK.S Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Kan rope ut Fredrik, men tror jeg ønsker å beholde Rondellene. En av de desidert peneste BMW felgene. Synd de ikke er å få tak i lenger, men ettersom det har vært en meget meget populær felg bør det jo være mulig å få tak i noen pent brukte? Har du undersøkt finn? Takk, det hadde vært supert Ja, er synd at de ikke lager slike lenger, syntes disse passer veldig godt BMW. Jeg søker på finn.no og andre svenske sider hver dag, men er ikke bare bare, å finne felger som ser greie ut, samt ikke befinner seg så altfor langt unna. Men det er vel bare å vente, så kommer det sikkert noen etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Eksosanlegg er en prioritering, men før jeg får på ett eksosanlegg må jeg ha på M-fangere.. noe jeg planlegger til sommeren ettersom jeg skal få lakkert større deler av bilen.. har varm garasje med stor og sterk arbeidslampe..hmmm.. Ja, men da er det hvertfall ikke plassene det skal stå på. Kommer tilbake med DIY.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 God plan M fangere er nesten et must på disse bilene etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Eksosanlegg er en prioritering, men før jeg får på ett eksosanlegg må jeg ha på M-fangere.. noe jeg planlegger til sommeren ettersom jeg skal få lakkert større deler av bilen.. har varm garasje med stor og sterk arbeidslampe..hmmm.. Ja, men da er det hvertfall ikke plassene det skal stå på. Kommer tilbake med DIY.. Skulle vel være mulig å få inn litt større bil i den vaskehallen der ja. Stedet likner litt på mitt tidligere lørdagsjobbsted på Furuset. Savner litt muligheten for å kunne vaske om morgenen og la bilen stå inne hele dagen i varm og god hall, før man kjørte hjem igjen. Er vel ikke mange biler i Oslo området som har opplevd plussgrader siden tidlig Desember nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Vaskehallen er en gullplass.. Kunne jo hatt ett lite mini BMW treff der.. Venter forøvrig på nye felger, denne gang i 19".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 OH! Det blir lekkert! Har du tenkt tanken på shadowline? Det tror jeg hadde blitt ordentlig gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Ja, shadowline er på ønskelysten, men er usikker på om jeg ønsker matt eller høyglandspolert. I første omgang skal jeg foliere listene enten i matt eller blank, så får vi jo se hvordan det resultatet blir. Jeg tror det blir bra med blank hvis jeg folierer de matte detaljene på speilet også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Hadde vært lekkert altså! Han med 535ia som ble kræsja har shaddowline lister.. selges i deler Kanskje du får kjøpt de for en ålright pris og kanskje få dem lakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Ja, vi får se hva det blir til Richard Dersom han selger i deler er jeg nok interessert i det, men ettersom jeg får folien til en meget gunstig pris, så vil jeg gi det ett forsøk. Skal se om jeg får blank eller matt. Noe svart rundt vinduene blir det nok uansett til sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Hørte fattern synes bilen din var fin Fått på nye felgene? Jeg vil se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 tok seg veldig bra ut den bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 blir nok felger , må bare vente litt så blir nok E-39 enda grommere skal du se Fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Vi venter i spenning Hehe.. må få sett denne bilen live på treff en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Hørte fattern synes bilen din var fin Fått på nye felgene? Jeg vil se bilder Hehe, det var hyggelig å høre. Deilig å få ordnet opp i pixelfeilen, det hevet interiøret betraktelig. Han slet og prøvde to ganger før han fikk det til, men tredje så ble det helt toppers. 100%, ingen bortglemte pixler.. Pæra i km. displayet begynner riktignok å bli dårlig, så denne bør byttes. Har ikke fått de nye felgene ennå, men en gang i Mai, så blir det vel bra tenker jeg.. Prøver meg på Valle i slutten av April, men har en ganske stresset mnd. April/Mai, så får se hva jeg rekker. Men en liten svipptur bør ikke være vanskelig.. Her er hvertfall noen bilder av hvordan den ser ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghosterix Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 fin bil. Jeg har pixel-reparasjon foran meg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå