Saltkjelen Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Takk for det. Får da bare håpe på at dette drar seg til skikkelig etterhvert. Vurderer frontleppe, men dog litt usikker mht. høyden på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 oi oi oi oi.. se her ja! NÅ skjer det ting grattis! Gleder meg til å se fortsettelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Dette blir niice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 peeeen nylakkert fanger rett før vintern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 peeeen nylakkert fanger rett før vintern... også??? er ikke noe problem hvis du kan kjøre bil vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Takk for mange hyggelige kommentarer. Må lese meg opp på noen DIY'er ang. bakfangeren slik at jeg får byttet denne fortest mulig.. Dog ser jeg jo at jeg får ett problem mht. at eksos må på plass ganske umiddelbart.. peeeen nylakkert fanger rett før vintern... også??? er ikke noe problem hvis du kan kjøre bil vet du. Ja, for å være helt ærlig ser jeg vel egentlig ikke problemet. Dette skal stå på bil, enten vi snakker om Juni, November eller Januar, så slitasje blir det uansett. Uansett er det jo bare å lakke til våren igjen om man skulle være for uheldig..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Jeg må pent få be om flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Kanonfin femmer Er brukbart med motor i den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Takk for det kara Skal få lagt opp noen flere bilder etterpå... Håper bare Swissvaxen kommer i morgen, men Posten er jo, som kjent, ikke av den raskeste sorten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Kjempe fin fanger Saltkjelen! Enkel å pen! Kommer seg! Hvor mye måtte du ut med for fanger og lakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Støtfangerene koster vel va. 3500-4000kr stk eller noe hos GS, men skal riktignok sies at jeg ikke har betalt dette. Lakkering av frontfanger, bakfanger, speil + smådeler betalte jeg en tusenlapp for. En bekjent hvor jeg kun betalte for materiell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Støtfangerene koster vel va. 3500-4000kr stk eller noe hos GS, men skal riktignok sies at jeg ikke har betalt dette. Lakkering av frontfanger, bakfanger, speil + smådeler betalte jeg en tusenlapp for. En bekjent hvor jeg kun betalte for materiell.. Fint å kjenne noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Jeg har ihvertfall lært at det ikke er noen ulempe å kjenne noen som kan det ene eller det andre.. Fikk knipset noen bilder i mørket og kvaliteten blir jo selvsagt deretter. Det gir vel kanskje ett visst inntrykk, men lover å ta noen bilder i dagslyset i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Grisefint saltkjelen! Dette tar virkelig form! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Helt ville bilder! Denna er digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå