Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt

Share

Anbefalte innlegg

Takk for mange hyggelige kommentarer. Må lese meg opp på noen DIY'er ang. bakfangeren slik at jeg får byttet denne fortest mulig.. Dog ser jeg jo at jeg får ett problem mht. at eksos må på plass ganske umiddelbart.. 8):lol:

peeeen nylakkert fanger rett før vintern... ;)

også??? er ikke noe problem hvis du kan kjøre bil vet du.

:lol: Ja, for å være helt ærlig ser jeg vel egentlig ikke problemet. Dette skal stå på bil, enten vi snakker om Juni, November eller Januar, så slitasje blir det uansett. Uansett er det jo bare å lakke til våren igjen om man skulle være for uheldig..? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtfangerene koster vel va. 3500-4000kr stk eller noe hos GS, men skal riktignok sies at jeg ikke har betalt dette. Lakkering av frontfanger, bakfanger, speil + smådeler betalte jeg en tusenlapp for. En bekjent hvor jeg kun betalte for materiell.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtfangerene koster vel va. 3500-4000kr stk eller noe hos GS, men skal riktignok sies at jeg ikke har betalt dette. Lakkering av frontfanger, bakfanger, speil + smådeler betalte jeg en tusenlapp for. En bekjent hvor jeg kun betalte for materiell.. :)

Fint å kjenne noen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall lært at det ikke er noen ulempe å kjenne noen som kan det ene eller det andre.. :lol:

Fikk knipset noen bilder i mørket og kvaliteten blir jo selvsagt deretter. Det gir vel kanskje ett visst inntrykk, men lover å ta noen bilder i dagslyset i morgen.. :)

c83q8uewblcxswjpd8by.jpg

nnvmvtpfw0dmfhjuvf2n.jpg

7afyw58jdgxuo5jtdifa.jpg

aivy88o7u5zjwseo563i.jpg

f8st6sfb8mbr48s5bba8.jpg

j0a5sz9qhsmjgjfi8pe5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...