Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Ble påkjørt bakfra for en drøy time siden på vei inn i en rundkjøring. Ikke store skadene, men bakfanger og diffusor er ødelagt. Må vente å se om det har tatt knekken på ståldrager og eventuelt eksosanlegg og / eller andre deler. Dette vil vel uansett en takst ta hånd om. Kan jeg kreve at dette skal takseres av en autorisert BMW forhandler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt det ikke var værre ja. Problemet med å få bilen taksert hos et bestemt verskted er at de da også vil utføre jobben. På bakgrunn av det ønsker de ikke å bare ta en ren takst. Bilen skal forøvrig på takst i morgen, så da får vi jo se hva det ender opp med.. :-)

Havardw @ Har faktisk vurdert dette tidligere, men jeg syns at disse når man får et hvitt eller blått lys i ringene så lyser det altfor sterkt og det syns jeg ikke er pent. I tillegg må jeg jo tilføye at jeg syns den originale kombinasjonen er veldig lekker.. :)

da8491sanqluux86xt6y.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch:/ håper du får fikset bilen kjapt!! venter på å få rettet opp bilen og lakket nye deler som m-techfangere, panser osv, så blir det grombil hos meg også :)

ingen som vet hvor vanskelig/dyrt det er å rette opp de runde bjelkene som frontfangeren/bjelken er festet i? der hvor shockerne står?

sorry ot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjipt ! :\

Godt det ordner seg da =)

Ganske skuffende jeg aldri hørte noe fra deg :(

Lenge til du tar turen hitover?

Lagt om til vinterdekk jeg da, men ble ganske fint, kjøpte nye vinterfelger=)

Bilder kommer snart;)

Din bil er jo finere enn min nå da ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ralph @ Jeg må bare beklage over at du ikke har hørt noe fra meg. Jeg var i Sandefjord nå i helgen, men da var jeg på 80-års lag på "Gunnars verksted". En flott opplevelse med mye god mat. Kom ned på Lørdag og reiste hjem Søndag morgen så hadde ikke hatt mulighet uansett. Rekner med at jeg skal nedover neste helg kanskje, da trolig med vinterdekk, men det gjør jo ikke noe. Jeg må se an litt hvordan lakkerer tenker å lakke :-) Håper jeg er tilgitt.. [-o<

Space-ace @ Ja veldig godt det ikke var værre. Men samtidig kommer jeg jo godt ut av dette til syvende og sist. Støtfangeren tar jeg jo vare på så jeg har en i reserve. Har lyst på carbondiffusor og har faktisk vurdert tanken med blank sort, men ettersom shadowlinen er matt tror jeg et forblir matt. Vurderer å foliere eller lakke listene om i blank etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...