wicky124 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 var vel ikke du som lå sidelengs oppover tveita inatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 var vel ikke du som lå sidelengs oppover tveita inatt? Da har nok det vært en annen E39 som likner for jeg vokset og polerte bilen min i går kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Går vel utifra at dette er noe som har kommet i det siste Joar? Kommer dette ut på nettbutikken eller blir det kun ved forespørsel over disk? Jobber du på Tirsdag? Tja, ikke så lenge siden vi begynte å kunne skaffe Eisenmann. Tror i første omgang det kun vil bli solgt på forespørsel sånn som vi har gjort med Supersprint i noen år. Jeg jobbet i dag ja... litt seint nå Legg ut bilder og gjerne en lydfil når anlegget er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Må få prøvd på det Joar. Stikker innom deg en tur i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Steike for en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Veldig pen bil !! Du burde sende noen bilder til forrige eier av bilen,litt forandringer ser det ut til å være siden den kom i ditt eie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Det er kjørt inn en bestilling, så det er 2x70mm som kommer. Jeg tror det skal bli rimelig bra uansett, så får man jo heller se hvor fornøyd eller misfornøyd man blir. Jeg tror, i likhet med Ellingsen, at bilen fremtrer mer original ut med 2x70mm enn 2x83mm. Ønsket mitt var i utgangspunktet 2x76mm, men denne kombinasjonen er kun mulig med fire blås.. Jeg er helt enig med Ellingsen... 2x70mm er mest korrekt i dette tilfellet. 2x83 blir for mye boyracer stuk. Pene E39´er er stadig veldig fine biler ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Takk for hyggelige tilbakemeldinger til de øvre taler. Må vel få sendt av gårde noen bilder etter detailingen til helga. Den har forandret seg en del, spesielt siden bilen befant seg på en gård og damen som eide bilen ridde hest. I det jeg mottok bilen måtte jeg få ut litt hestemøkk fra gulvmattene og shine opp lakken, som nærmest kjentes ut som sandpapir.. Men nå etter detailing og at deler av bilen er lakkert opp så blir det BRA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 var vel ikke du som lå sidelengs oppover tveita inatt? Er en M5 i montrealblå i området Tveita om dagen.. Utenlending som eier den.. Jeg hadde aldri kjørt rundt i 20 minus med en motor som har 10w-60 olje Saltkjelen: kjerra di er dønn strøken. Hva måtte du gi for eisenmann annlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 hmm...hva har utlending med olje å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Vet ikke? Det hadde ingen sammenheng. Jeg skulle bare ID sjåføren jeg.. Strøken bil forøvrig som jeg gjerne skulle hatt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Har montert nye innvendige dørhåndtak. Disse tilhører egentlig en E38 7 serie og har LED-belysning. Må si at dette gav interiøret et herlig løft.. Har også detailed bilen i helgen, men bilder av dette kommer så snart de er klare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Lekkert som alltid saltkjelen hvor mye ga du for disse? med ledningsnett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Lekkert som alltid saltkjelen hvor mye ga du for disse? med ledningsnett? Takkær.. Jeg har fått en del rabatter, men veiledende pris er vel en ca 2000kr for alle 4 med LED dioder og ledningsnett. Sluttprisen avhenger selvsagt hva slags rabatter du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 hehe mulig jeg tar en titt på ebay for sånt, er vel ikke så hokus pokus å montere det heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå