Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Går vel utifra at dette er noe som har kommet i det siste Joar? Kommer dette ut på nettbutikken eller blir det kun ved forespørsel over disk? Jobber du på Tirsdag? :-)

Tja, ikke så lenge siden vi begynte å kunne skaffe Eisenmann. Tror i første omgang det kun vil bli solgt på forespørsel sånn som vi har gjort med Supersprint i noen år.

Jeg jobbet i dag ja... litt seint nå :lol:

Legg ut bilder og gjerne en lydfil når anlegget er montert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjørt inn en bestilling, så det er 2x70mm som kommer. Jeg tror det skal bli rimelig bra uansett, så får man jo heller se hvor fornøyd eller misfornøyd man blir. Jeg tror, i likhet med Ellingsen, at bilen fremtrer mer original ut med 2x70mm enn 2x83mm. Ønsket mitt var i utgangspunktet 2x76mm, men denne kombinasjonen er kun mulig med fire blås.. :)

Jeg er helt enig med Ellingsen... 2x70mm er mest korrekt i dette tilfellet. 2x83 blir for mye boyracer stuk. Pene E39´er er stadig veldig fine biler ... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeldinger til de øvre taler. Må vel få sendt av gårde noen bilder etter detailingen til helga. Den har forandret seg en del, spesielt siden bilen befant seg på en gård og damen som eide bilen ridde hest. I det jeg mottok bilen måtte jeg få ut litt hestemøkk fra gulvmattene og shine opp lakken, som nærmest kjentes ut som sandpapir.. Men nå etter detailing og at deler av bilen er lakkert opp så blir det BRA! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var vel ikke du som lå sidelengs oppover tveita inatt?

Er en M5 i montrealblå i området Tveita om dagen.. Utenlending som eier den.. Jeg hadde aldri kjørt rundt i 20 minus med en motor som har 10w-60 olje [-X

Saltkjelen: kjerra di er dønn strøken. Hva måtte du gi for eisenmann annlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har montert nye innvendige dørhåndtak. Disse tilhører egentlig en E38 7 serie og har LED-belysning. Må si at dette gav interiøret et herlig løft.. 8)

Har også detailed bilen i helgen, men bilder av dette kommer så snart de er klare.. ;)

025w3sl6r2qy5htjsss2.jpg

suusuxur6f02i68xa2h8.jpg

7iohzq0dh51vstvoiidd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert som alltid saltkjelen ;) hvor mye ga du for disse? med ledningsnett?

Takkær.. :) Jeg har fått en del rabatter, men veiledende pris er vel en ca 2000kr for alle 4 med LED dioder og ledningsnett. Sluttprisen avhenger selvsagt hva slags rabatter du har.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...