Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

mener jeg så en her innpå som selger deler av en m5 no, hadde taktrekk om jeg ikke husker feil! løp å kjøp!! kostet bare 2k om jeg ikke husker feil. det kombinert med skinn dash og midtkonsoll så har du norges feitete e39, hehe. har sett endel på dash selv. får de billig på ebay ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er "bare" et sort taktrekk. Det taktrekket jeg har i tankene er av sort alcantara. Skal se på det til uka, så får vi se hvordan det ser ut.. Hvis ikke er jo taktrekket i linken et godt alternativ.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hva det blir av taktrekket etterhvert, men har snakket med vedkommende du henviser til hylle.. 8)

Jeg gikk over bilen fullstendig i går og korrigerte litt lakk. Resultatet får tale for seg selv.. :D

Brukte følgende produkter;

Vask:

Prickbort

Chemical Guys Citrus wash daily

Chemical Guys Diablo felgrens

Swissvax Car Bath

Korrigering/voks:

Scholl S3

Scholl S17+

Scholl S40

Chemical Guys clear seal gloss enhancer & protectant

Chemical Guys Pete's 53 voks

Swissvax Blau Weiss voks

Felger/dekk:

Meguiars Endurance

Meguiars NXT metal polish

Swissvax Autobahn felgvoks

I kombinasjon med roterende maskin og diverse forskjellige pads.

1qoaxo2e7curui52k9qn.jpg

uawo78kj0cpvz2syyz7p.jpg

79cyn20i0iqe31fluez6.jpg

yk8cehxqfksh5s85vpc7.jpg

www9hxmu9bmai7ohk4wy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fasitsvaret på hvordan en E39 sedan skal se ut! Helt nydelig.

M5 sort/blått interiør neste?

Takk for det. Sort og blått M5 interiør hadde nok vært gjennomført tøft, men jeg har allerede byttet interiør i bilen fra grått velour til grått skinn i komfortseter. Så det forblir nok slik det er idag.. :)

Har du lakkert difusoren?

Nei, diffusoren er helt original i svart plast. Har kuttet opp åpningen slik at den passet Eisenmann eksosen, men dette er foretatt med Dremel. Ved å bruke Dremel får man et pent snitt.

Nydelig resultat.

Hvor mange timer tok det, det var vel bare 15 min i selvvasken på statoil ;)

Takk for det. Jeg brukte omtrent åtte timer intensiv jobbing.. Dette er uten noen ytterligere shine av motor, interiør eller understell.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det space. Jeg var faktisk litt skeptisk til fargen når jeg kjøpte bilen (spesielt siden jeg kjøpte bilen usett og at jeg aldri hadde sett fargen live før), men etter en skikkelig oppfriskning av lakken så har den blitt helt riktig etter mitt syn. Det er utrolig å se hvor mye friskere farge man får etter en detailing til tros for at lakken har vært "frisk" fra før av. Når jeg hadde min på detailing så ble jeg rett og slett så forelsket at jeg nå har lært meg å detaile på egenhånd. Vanvittig morsomt, men husk - det er en dyr og tidkrevende hobby.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...